Gå til innhold

Sniktitt: Stormrise (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt hva de mener med at strategi ikke har vært gjort i skikkelig 3D før. Ground Control var vell 3D sist jeg sjekket, og da beveget unitsen seg dynamisk etter terenget. Det var riktig nok ikke snakk om å dra under jorden, samt at man ikke kunne hoppe fra bygninger, men dog, det er 3D.

Det var vel egentlig det de ville si: Det har vært 3D på strategispill tidligere, men ikke til den grad de nå har fått det til.

 

 

Dette høres jo veldig spennandes ut! Jeg kommer til å spille det på konsoll, og da er jo det nyskapende kontrollsystemet bra å ha.

Lenke til kommentar

Dette hørte ihvertfall imponerende godt ut, og ein velskrevet og ongasjerende artikkel skader heller ikkje på intrykket :)

 

Men eg beundrer ærligheten til utviklerene ihvertfall :

 

"– Eg må berre få fram at det er mykje som står igjen, spesielt grafikken. Teksturane her er berre kopiert bortover for å ha noko der, og vi skal bruke «motion capture» på animasjonane. Som du ser er animasjonen heilt elendig akkurat no, seier han og peiker på ein fiende som spring som ein goblin frå Ringenes Herre, og ler."

Lenke til kommentar

kvifor lagar dei ikkje RTS til Wii? Då hadde dei sluppe dei månadane med lage eit system med analoge spakar.

 

Grafikken hadde ikkje blitt så bra, men hadde WC3-spelaren brydd seg? Neppe. (For å ikkje snakke om starcraft-spelarar.)

 

Eg får glede meg til den dagen det kjem eit RTS til Wii, eventuelt kjøpe spelet til PC.

Lenke til kommentar
Kan godt være kontroll systemet fungerer greit til konsoller, men at det slår PC'ens mus og tastatur har jeg liten tro på uten at det blir alt for enkelt og uten spesiel dybde.

 

Jeg tror nok heller ikke det fungerer like bra som tast og mus, men det er bra de fokuserer på å optimalisere det for konsoll, jeg tror de har skjønt noe når de har gått for å designe det fra bunnen av til konsoller.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...