Gå til innhold

Sniktitt: Apple Meldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten ulempe at det som sagt ikke støtter andre telefoner, men som sagt, de fleste vennene mine har en iDings uansett.

 

Det kommer ikke særlig godt frem i artikkelen, men såvidt jeg har forstått benytter systemet seg av XMPP, samme som Google og Facebook bruker, så du skal fint kunne kommunisere med disse. Har du en Android-telefon er allerede Talk installert. Mulig det er litt mer kinkig med Windows Phone, ettersom Microsoft fortsatt sverger til MSNP, men det finnes vel tredjepartsprogramvare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Stilig å lage hovedoppslag om at Apple har gjenoppfunnet MSN...

 

Og før MSN brukte alle ICQ og før ICQ brukte alle IRC. Det første grafiske grensesnittet var det Xerox som kom med, men Apple gjorde mer enn å dilte etter, de kopierte og forbedret konseptet. Og slik er det med alt og også med dette. Apple kommer med et lignende konsept, ja men man skal vel ikke se bort ifra at det er noen forbedringer her og der ellers hadde det vært lite vits i å lansere det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke en iPhone eller iPad, men de fleste vennene mine har det... Plutselig kan jeg sende meldinger fra desktoppen og rett til dem, og det er genialt. Liten ulempe at det som sagt ikke støtter andre telefoner, men som sagt, de fleste vennene mine har en iDings uansett.

 

Har du en Android telefon? I så fall kan du f.eks. legge inn MightyText, som lar deg sende SMS via telefonen rett fra nettleseren. Det fungerer med alle telefoner siden det tross alt er snakk om SMS.

 

Hater å skrive på mobilen. Med MightyText svarer jeg faktisk med flere setninger...

Endret av oj88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stilig å lage hovedoppslag om at Apple har gjenoppfunnet MSN...

Here we go

 

Stili å lage oppslag om nye mobiler som Nokia har laget lenge lizm

Stilig å lage oppslag om nye biler, som jo har blitt produsert dritlenge lizm

Stilig å lage oppslag om matoppskrifter som mange andre har lagd skjempemange ganger lizm

Mye vits i grunnen lizm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Stilig å lage hovedoppslag om at Apple har gjenoppfunnet MSN...
Here we goStili å lage oppslag om nye mobiler som Nokia har laget lenge lizmStilig å lage oppslag om nye biler, som jo har blitt produsert dritlenge lizmStilig å lage oppslag om matoppskrifter som mange andre har lagd skjempemange ganger lizmMye vits i grunnen lizm

 

Mobiler forbedres, biler blir også stadig mer teknologiske, man lager heller ikke en ny oppskrift som er helt lik en annen rett. Dette er deimot helt likt MSN. Pek gjerne ut den åpenbare forbedringen jeg ikke har sett.

 

PS: Ved å overdrive og bruke lizm hele tiden diskvalifiserer du deg til å bli tatt alvorlig.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Stilig å lage hovedoppslag om at Apple har gjenoppfunnet MSN...
Here we goStili å lage oppslag om nye mobiler som Nokia har laget lenge lizmStilig å lage oppslag om nye biler, som jo har blitt produsert dritlenge lizmStilig å lage oppslag om matoppskrifter som mange andre har lagd skjempemange ganger lizmMye vits i grunnen lizm

 

Mobiler forbedres, biler blir også stadig mer teknologiske, man lager heller ikke en ny oppskrift som er helt lik en annen rett. Dette er deimot helt likt MSN. Pek gjerne ut den åpenbare forbedringen jeg ikke har sett.

 

PS: Ved å overdrive og bruke lizm hele tiden diskvalifiserer du deg til å bli tatt alvorlig.

 

Nå har vel ikke Microsoft kommet med noe revolusjonerende med MSN, det finnes masse forbedringspotensiale i dette segmentet (IM) og jeg betviler ikke at Apple har gjort en del forbedringer for disse som allerede befinner seg på Appleplattformen enten dette er iOS eller OSX. Sømløs kommunikasjon på tvers av enheter er jo ikke noe MSN støtter OOB.

 

Det er faktisk relevante nyheter for oss som bruker Apple.

Lenke til kommentar
Stilig å lage hovedoppslag om at Apple har gjenoppfunnet MSN...
Here we goStili å lage oppslag om nye mobiler som Nokia har laget lenge lizmStilig å lage oppslag om nye biler, som jo har blitt produsert dritlenge lizmStilig å lage oppslag om matoppskrifter som mange andre har lagd skjempemange ganger lizmMye vits i grunnen lizm

 

Mobiler forbedres, biler blir også stadig mer teknologiske, man lager heller ikke en ny oppskrift som er helt lik en annen rett. Dette er deimot helt likt MSN. Pek gjerne ut den åpenbare forbedringen jeg ikke har sett.

 

PS: Ved å overdrive og bruke lizm hele tiden diskvalifiserer du deg til å bli tatt alvorlig.

 

Nå har vel ikke Microsoft kommet med noe revolusjonerende med MSN, det finnes masse forbedringspotensiale i dette segmentet (IM) og jeg betviler ikke at Apple har gjort en del forbedringer for disse som allerede befinner seg på Appleplattformen enten dette er iOS eller OSX. Sømløs kommunikasjon på tvers av enheter er jo ikke noe MSN støtter OOB.

 

Det er faktisk relevante nyheter for oss som bruker Apple.

 

Støtter sjeldent de som kritiserer siden for å legge ut nyheter, det var et greit oppslag, men jeg syntes Apple har alt for mye ære for å finne opp ting de bare stjeler. "Facetime" Var imotsetning til hva Steve Jobs sa, noe jeg hadde sett før. Faktisk hadde jeg det på telefonen min som var en av de første med 3g i Norge. Apple bringer mye flott til bordet, men jeg syntes ikke de skal ta æren for ting de ikke har oppfunnet.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket svingte ikke MSN sømløst mellom SMS og "iMessage" avhengig av hvem du snakker med, ei heller hvilken telefon de bruker. Sistnevnte er nevneverdig billigere, raskere og mer brukervennlig enn SMS og jeg håper at om ikke akkurat dette, men iallefall noe lignende vil ta over for SMS.

 

Prinsippet er ikke nytt, men måten Apple blander det med SMS og pusher det ut - og undergraver mobiloperatørenes SMS priser - til brukerne sin fordel, er nytt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...