Gå til innhold

Se OL på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, fortsatt ingen av dem som viser Judo i det hele tatt.. NBC viser judo live, BBC gjør.. og CBC, men ingen av dem er tilgjengelige for oss normenn :thumbdown:

 

Jeg har sett på judo hele formiddagen i dag. -60kg menn og -48kg kvinner.

www.eurovisionsports.tv/olympics/

 

Jeg så også litt på judo. Ser ut som PaTrond ikkje følger med i timen :p

Lenke til kommentar
Jeg som er på ferie må ty til EBU siden NRK ikke vil tillate meg å se Ol siden jeg er utenfor Norge.

NRK har vel 4 kanaler såvidt jeg vet, men fordelen her er vel at de fleste tingene har kommentatorer.

 

Samme her i Hellas, ingen av NRK-kanalene virker. Veldig synd, for det er vel nordmenn i utlandet som vil ha mest glede av disse sendingene.

Lenke til kommentar
Jeg som er på ferie må ty til EBU siden NRK ikke vil tillate meg å se Ol siden jeg er utenfor Norge.

NRK har vel 4 kanaler såvidt jeg vet, men fordelen her er vel at de fleste tingene har kommentatorer.

 

Har faktisk sett opp mot 8 kanaler sålangt.

 

Og til mandela, hvorfor skal man laste ned og installere det programmet når man har fri tilgang på internett? Kanal 1 og 2 sender det samme som går på NRK1 og NRK2, og i tillegg har man endel andre kanaler som viser alternative ting.

Lenke til kommentar
Og til mandela, hvorfor skal man laste ned og installere det programmet når man har fri tilgang på internett?
Dersom man er i utlandet og nrk ikke er tilgjengelig / man har ikke programvare som tilfredsstiller eurovisionsports krav: Windows + IE. Zattoo er tigjengelig for Mac OS X, Windows og Linux. Endret av mandela
Lenke til kommentar
Og til mandela, hvorfor skal man laste ned og installere det programmet når man har fri tilgang på internett?
Dersom man er i utlandet og nrk ikke er tilgjengelig / man har ikke programvare som tilfredsstiller eurovisionsports krav: Windows + IE. Zattoo er tigjengelig for Mac OS X, Windows og Linux.

 

Men Zattoo er bare tilgjengelig i noen få land.

Lenke til kommentar
Og til mandela, hvorfor skal man laste ned og installere det programmet når man har fri tilgang på internett?
Dersom man er i utlandet og nrk ikke er tilgjengelig / man har ikke programvare som tilfredsstiller eurovisionsports krav: Windows + IE. Zattoo er tigjengelig for Mac OS X, Windows og Linux.

 

Men Zattoo er bare tilgjengelig i noen få land.

Og her i Portugal er det ikke tilgjengelig.

Men uansett ville jeg ikke fått NRK-kanalene her. Kun de som Portugal hadde avtale med som sikkert hadde vært noen europeiske kanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...