Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, de er vel de mest OP class atm, enda mer buff skader ikke ^^

 

Eg veit no ikkje akkurat med OP. Skal du spele på T6 må du ha meget spesifikt gear, som ca 97% av WD ikkje har.

Wiz'en min geara i gult og en handmedown legendary eller to fra WD gjer meir skade enn WD min.

 

WD må vel uansett vere minst spelte class. Fikk aldri noke kjærleik på 60 iallefall.

Lenke til kommentar

 

Vel, de er vel de mest OP class atm, enda mer buff skader ikke ^^

 

Eg veit no ikkje akkurat med OP. Skal du spele på T6 må du ha meget spesifikt gear, som ca 97% av WD ikkje har.

Wiz'en min geara i gult og en handmedown legendary eller to fra WD gjer meir skade enn WD min.

 

WD må vel uansett vere minst spelte class. Fikk aldri noke kjærleik på 60 iallefall.

 

 

hvorfor jeg sier OP er mest fordi jeg kunne hoppe rett til T3 farming, alle andre karakterer har gått gjennom T1-2, så si. Skal jeg spille T6 må jeg ha spesifikk gear?... skjønte den ikke, hvilke class trenger ikke noe gear for å gjøre T6? selvsagt trenger alle noe sykt gear, eller spesifikk som du nevner her.

 

Minst spill class i 70? crusader, er en god grunn at de fikk enda mer buff.

 

Nei, WD trenger nerf spør du meg, det er 20x lettere å ta T4 med min middelmådig WD enn min overpowered Wizard, jeg kan rett og slett stå å AFK med WD mens pet's gjør alle jobben for meg.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Er jo ikke rart du kan AFKe T4 med pets når du har både mask of jerham, tall mans finger og uhkapian. Alle 3 er jo nærmest BIS for pet build selv om det selvsagt er mye potensiale liggende i resten av gearpiecene. 400 paragon lvls og 2 stats maxed pr. page hjelper jo også en rimelig god del. Må huske på at det er forskjell på de som spiller på plvl <100 nærmest untwinked og deg.

Lenke til kommentar

 

 

Vel, de er vel de mest OP class atm, enda mer buff skader ikke ^^

 

Eg veit no ikkje akkurat med OP. Skal du spele på T6 må du ha meget spesifikt gear, som ca 97% av WD ikkje har.

Wiz'en min geara i gult og en handmedown legendary eller to fra WD gjer meir skade enn WD min.

 

WD må vel uansett vere minst spelte class. Fikk aldri noke kjærleik på 60 iallefall.

 

 

hvorfor jeg sier OP er mest fordi jeg kunne hoppe rett til T3 farming, alle andre karakterer har gått gjennom T1-2, så si. Skal jeg spille T6 må jeg ha spesifikk gear?... skjønte den ikke, hvilke class trenger ikke noe gear for å gjøre T6? selvsagt trenger alle noe sykt gear, eller spesifikk som du nevner her.

 

Minst spill class i 70? crusader, er en god grunn at de fikk enda mer buff.

 

Nei, WD trenger nerf spør du meg, det er 20x lettere å ta T4 med min middelmådig WD enn min overpowered Wizard, jeg kan rett og slett stå å AFK med WD mens pet's gjør alle jobben for meg.

 

Wizarden min gikk rett til T2 farming også. Men grunnen låg meir i at den fekk handmedowns ifra WD. Såvidt eg veit speler du Wizard, så eg antar bildet ser likt ut.

 

Syns WD er heilt passelig no. vi har vore underdogs, supportclass, mest ubrukelig class osv lenge. No når vi ikkje er det lenger så skal nerfbaten komme. såg lite til den nerfbaten når CM wiz og lolbarbs herja på 60. Såpass latterlig at eg slutta å spele WD og heller facerolle med barben.

Lenke til kommentar

Dobbel legendary buff var virkelig merkbar i går! Fikk meg en cindercoat, SoJ, gamblet til meg 3 leg sverd på 20 items fra kadala hvorav en av dem var fulminator, fikk 4 legendary recipies og en 5-6 forgotten souls fra andre drops. Alt dette på 2 timer spilling :D

Lenke til kommentar

 

Jeg brukte 500 shards hos kadala og fikk BARE paperweights.

Brukte 15k blood shard for å få "mask of jeram" til WitchDoctor :) så, har hatt enn del paperweights som du kaller det.

 

15k over tid, eller igår/forgårs når den "500 blood shards på 5minutter"-buggen var tilstedet? ;p

Tipper det kom mye legendary gear ut av det der ja.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg brukte 500 shards hos kadala og fikk BARE paperweights.

Brukte 15k blood shard for å få "mask of jeram" til WitchDoctor :) så, har hatt enn del paperweights som du kaller det.

 

15k over tid, eller igår/forgårs når den "500 blood shards på 5minutter"-buggen var tilstedet? ;p

Tipper det kom mye legendary gear ut av det der ja.

 

 

Under exploiten ja :p utnytte det ganske bra mens det funket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...