Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halleluja?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12926172697?page=1

 

Hello folks, I come bearing exciting news. Due to the overwhelming popularity of our Anniversary buff we have decided to keep the increased Legendary drop rate once the Anniversary celebration ends. Once the buff is disabled tomorrow morning, you will find that the new base line drop rates for Legendary items will be the same as those you have all enjoyed for the last week.

 

Er det noen som har funnet mange upgrades til maincharen sin under buffen egentlig? Jeg har vel kun funnet to sidegrades i form av andariels og soj så jeg fikk byttet tilbake til fire spec, men pga. elendige rolls har jeg faktisk gått ned i dmg. Nesten litt frustrerende å mangle 21% elemental dmg, kun pga. shit rolls.

 

Det kanskje beste med buffen er at det blir en del lettere å geare opp alts. Bare på et snaut titalls rifts har jeg fått crusaderen opp på et helt greit nivå på T1. Veien fra T1-3 og opp til 4-6 er uansett så lang at jeg tror ikke dette vil ha noen store konsekvenser for hvor fort folk når opp dit. Med mindre man har skammelig mye flaks skal det noen hundre timer til før man kommer seg dit gear-messig.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Fått meg en del ting til den nye crusaderen jeg startet for noen dager siden.

 

Bla.

  • The Mortal Drama - Double the number of Bombardment impacts.
  • Maximus - Chance on hit to summon a Demonic Slave.
  • Ice Climbers x3 - Gain immunity to Freeze and Immobilize effects.
  • Ring of Royal Grandeur - Recudes the number of items needed for set bonuses by 1
  • Andariel Visage
  • Stone of Jordan x2
  • Cindercoat x2
  • Magefist x2

+ en god del andre legendary \ set items.

 

 

Lenke til kommentar

 

Synes andelen trash blant legsa er mindre etter buffen..

 

Kan ikke si det samme, 80% av legs som dropper er belter og ringer. Finner ikke set items utenom Blackthorne... spilt ca 6-8 timer hver dag i rifts.

 

rng..

 

 

Hahah, jeg får også bare dritt. 2h sverd til min Wizard. Dritfett :p

Lenke til kommentar

Bombardment gjør mye dmg, men har for lang cooldown til å være effektiv i forhold til andre skills. Heavens fury med Fate of the Feel er uendelig mye bedre enn bombardment med The Mortal Drama.

Det kommer helt an på hva man gjør, hvilken build man er osv.

Lenke til kommentar

Man kan kombinere Mortal Drama med akkarats awakening som gir 1 sec cooldown reduction pr. successfull block, høy block chance shield + hold your ground passive, lord commander passive og 6-piece akkhan, men det skal godt å gjøres å få det til å bli mer effektivt enn et HF build med eberli charlo og fate of the feel. På lavere torment, kanskje, på høyere neppe fordi du med bombardment spec hele tiden må stå "i dritten" for å få redusert cooldown mens du med HF kan kite alt du orker.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg endelig 6-set bonusen på Crusadern! Mulig det bare er meg, men jeg har merket stor forandring pre/post drop-buff. Før hadde jeg i løpet av den tiden som har vært siden release sett 3 Akkhan drops. Etter lootbuff har jeg fått 6 :D
Så da var det bare å få tak i Fate of the Fell, og stacke opp med CDR.


Ellers sliter jeg med å finne nok blå items. Helt latterlig at de skal være skjeldnere enn gule drops -____-
er jo et hellvette å crafte ting når jeg må farme blå en time for hver craft :S mens leg-mats tar ett par minutter.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Da hadde jeg endelig 6-set bonusen på Crusadern! Mulig det bare er meg, men jeg har merket stor forandring pre/post drop-buff. Før hadde jeg i løpet av den tiden som har vært siden release sett 3 Akkhan drops. Etter lootbuff har jeg fått 6 :D

Så da var det bare å få tak i Fate of the Fell, og stacke opp med CDR.

 

 

Ellers sliter jeg med å finne nok blå items. Helt latterlig at de skal være skjeldnere enn gule drops -____-

er jo et hellvette å crafte ting når jeg må farme blå en time for hver craft :S mens leg-mats tar ett par minutter.

Gå på riftruns på torment 1-2. Der dropper det veldig mye blue items.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...