Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har en magisk kiste for har alltid 700-900 blå mats, men går tom for gule mats hele tiden, dette til tross for at jeg bare plukker opp gule ting :p

 

Angående bombardment fra forrige side, den kan kansje critte for 65 mill, men det blekner i sammenheng med falling sword/rapid decent som critter for 40-47 mill med halve cooldownen.

(char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/39603976 )

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ett våpen med fire dmg og ett med cold dmg? Hvis alt rollet riktig kunne man forsovit rollet dmg til ett annet element, men ingen av de har noen procc abilities heller? Ser ikke helt hvorfor akkuratt disse to utgjør en god kombo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger deres feedback :)

 

De siste ukene så har jeg gjort min wizard som main.

 

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Silithas-2847/hero/24354693

Å hvilke metoder er de beste for å tjene inn gull kjapt?

 

Rift it forward er vel desidert raskeste måte siden man napper inn 150-250k pr. T5/T6 rift. Hvis ikke: Bounties på så høy torment du klarer. På T4 drar jeg inn 1m gold pr. act på bounties, uten å selge ting jeg finner.

 

 

 

Begge.

 

Dessverre ikke ett alternativ

 

 

Da blir det jo et spørsmål mellom:

 

- Hvilke setbonuser gir RoRG deg, og er potensielt 20% elemental dmg + 29% elite dmg bedre enn det du eventuelt mister?

- Videre fra det: Har du mulighet i gearet til å øke antallet setpieces, så du likevel ikke mister noen bonuser av å ikke bruke RoRG?

 

Sett bort fra WD som har tall mans finger: Hvilken annen ring er det du bruker som kan være bedre enn de 2?

Lenke til kommentar

Da blir det jo et spørsmål mellom:

 

- Hvilke setbonuser gir RoRG deg, og er potensielt 20% elemental dmg + 29% elite dmg bedre enn det du eventuelt mister?

- Videre fra det: Har du mulighet i gearet til å øke antallet setpieces, så du likevel ikke mister noen bonuser av å ikke bruke RoRG?

 

Sett bort fra WD som har tall mans finger: Hvilken annen ring er det du bruker som kan være bedre enn de 2?

 

Som jeg sa var profilen linket i en post over, her er linken igjen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/39603976

Bruker bare legs ikke sets items på nåværende tidspunkt, så set effekten er ikke i bruk.

 

Og som andre ring har jeg justice lantern, blocking er min eneste kilde til healing så den må være høy.

 

Å bytte ut RoRG vil si over 100k redusert sheet dps(det man ser i Inventory), fra ~750k til ~650k, spørsmålet er om % increase i damage er nok til å mitigere tapet av sheet dps. Følger ikke nok med på theorycrafting communitiet til å kunne sette opp regnestykket selv. Vet ikke engang hva som teller som elite mobs ingame.

Lenke til kommentar

Elite mobs: Gule blå og lilla inkl actbosser, riftbosser etc.

 

At du går ned 100k sheet dps til 650, men (hvis perfect elemental roll) øker 20% elemental =

 

650 * 1.2 = 780k elemental DPS

(650 * 1.2) * 1.29 = 1m elite elemental DPS

 

Easy at du bytter ut SoJ mot RoRG. Selv uten å rerolle så havner du på samme elemental dps hvis ringen bare er 15% lightning, men da får du i tillegg 950k elite DPS. Siden du spiller HC hadde jeg nok latt statsa på SoJen være og rollet høyere elemental dmg fremfor å rolle vit over til CC/CD. Da låser du heller ikke ringen tilfelle du vil bytte elemental på buildet på ett eller annet tidspunkt.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...