Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fattig patch. Hadde håpet vi var nærmere contentpatchen nå som det er anniversary og greier. Sikkert fint med buffs og changes til crusader (og øvrige endringer), men hadde håpet de hadde tatt litt mer tak i ting enn de har fått til i denne patchen. Det eneste virkelig positive jeg kan spore er at bounties også blir på nivå med rifts mtp. drops slik at det også der vil lønne seg å trekke litt i torment-slideren. Resten er jo bare bugfixes egentlig.

 

Ville vært mye mer fornuftig å hatt disse community-buffene med content-patchen slik at man fikk litt ekstra boost til å finne eventuelle nye items helt i starten.

 

Kommer sikkert ikke en vettug patch før Blizzcon :nei:

Lenke til kommentar

Litt mer her: http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/25h44y/undocumented_changes_in_205/

 

  • A Miner's Gold requires you to now actually defend the Miner to complete the quest.
  • An Elite pack was added to Hell Rift level 2.
  • Stash doesn't close when a rift closes.
  • Female Barbarian Leap animation slowed to match male animation.
  • Significantly reduced hitch when opening inventory.
  • WDs are now limited to 15 fetishes. New ones replace older ones.
  • Akarat's Champion prevents Town Portal from being interrupted.
  • Items that cannot be salvaged are grayed out.
  • Spiderling egg sacks and a pack of spiders are between Wortham Chapel and Caverns of Araneae
  • Illusory Boots now allow you to pass through wallers' walls.
  • Warning box added to Reset Quests option.
  • Bul-Kathos's Whirldwind can now crit.
  • Rift guardians can now drop more than one pile of Blood Shards.
  • Horadric Hamburger transmute now works.

 

Etter å ha lest den offisielle changelogen ble jeg litt mer tilferedsstillt, men de har fortsatt en lang vei å gå. Gleder meg dog til å se hvor mye mer dmg jeg faktisk får nå som mirrorballen min får mer dmg, og wand of wohen min omsider får tatt nytte av +7% dmg. Spillet er nede for maintenance nå, men skal være oppe kl 11.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Hva er problemet med follower + unity egentlig?

 

Er vel egentlig ikkje noko problem men berre smart bruk av items.

 

Vist du bruker den token som gjer at follower ikkje kan dø med 2 stk unitys så tar du 50% mindre skade.

 

 

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt over. Kanskje jeg burde teste det ut, selv om jeg er mer glad i enchantressen min. Er veldig fint når hun kan bruke alle spells hun har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...