Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh lord... En som glemte å sjekke hvilken gruppe staten han rerollet lå i da han prøvde å få socket :p

 

Når vi først var inne på crusader på forrige side. Driver å spiller litt med min igjen etter patch. Har en helt grei Maximus, men synes ærlig talt at han føles ut som sirup med 2H. Nå som Fervor gir 15% attack speed og 15% CDR burde vel kanskje 1H være et godt alternativ?

Lenke til kommentar

Fikk en epost fra Blizzard nå akkurat med dette innholdet:

 

Kim

 

Two years ago, the gates of the Burning Hells opened and Diablo® III was unleashed onto the world. Since then, millions of heroes have been created, billions of hours have been spent in games, and trillions of demons have been slaughtered without mercy. Weve even released an expansion!

 

To celebrate, players who log in to defend Sanctuary this week will receive +100% Legendary drop boost. But hurry as this bonus birthday buff only lasts until Thursday, May 22.

Gjelder dette characters i alle levels, eller er det bare for highlevels? Min høyeste level character er ikke level 40 engang...

Lenke til kommentar

Når vi først var inne på crusader på forrige side. Driver å spiller litt med min igjen etter patch. Har en helt grei Maximus, men synes ærlig talt at han føles ut som sirup med 2H. Nå som Fervor gir 15% attack speed og 15% CDR burde vel kanskje 1H være et godt alternativ?

Har bare prøvd blessed shield som enhåndsbuild, og det var ganske greit, om enn noe kjedelig. Og de kompisene mine som jeg gamer mest med kalte meg bare for Captain Server Crash da mange shields overalt gir litt lagg her og der.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

 

 

Kjenner jeg dør litt...gv4ZL7Z.jpg

 

oh'lord :/ jaja, er ikke selv så keen etter denne lenger.

 

Har de forandret den? Følger ikek helt med om dagen siden mye annet tar tid men trodde dette var det med OP våpnet til wiz?

 

 

Nei, synes ikke den er så all verden som folk vil ha det, har spilt med flere med dette og det buildet, er ikke overrasket, itemet er bare sykt "rare" og i følge meg er det overrated.

Lenke til kommentar

Testet akkurat 6-set bonusen til Marauders (alle pets og sentries bruker hatred spenders).. Ganske latterlig. Sammen med Custom Engineering og Bombadiers rucksack kan jeg ha 5 sentries.

 

Tok Ghom på T6 (2.8 milliarder HP) på under 35 sekunder, altså over 80M DPS

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kjenner jeg dør litt...

 

oh'lord :/ jaja, er ikke selv så keen etter denne lenger.

 

Har de forandret den? Følger ikek helt med om dagen siden mye annet tar tid men trodde dette var det med OP våpnet til wiz?

 

 

Nei, synes ikke den er så all verden som folk vil ha det, har spilt med flere med dette og det buildet, er ikke overrasket, itemet er bare sykt "rare" og i følge meg er det overrated.

 

Om jeg har forstått dette riktig så er WoH veldig bra på T1-T2 men på T4 og høyere så er den ikke like bra elnger?

Lenke til kommentar

Kjører T4 både solo og party med Woh. Med fullt fire spec ville nok også T5 vært innen rekkevidde, men med arcane spec som jeg kjører nå så er ikke +% elemental dmg potensialet stort nok i forhold til fire pga. magefist og cindercoat. Skal bytte tilbake så fort jeg finner en ny andariels.

 

En viktig ting for høyere torment med woh er CDR slik at man har tilgang til både black hole og en ny runde explosive blast så fort som mulig. Uten CDR er det useless fordi du blir plukka ned av mobs før du får sendt avgårde en ny runde. Strongarm bracer vil nok også være en stor fordel for T5. Om "melee" wiz i det hele tatt funker i T6 aner jeg ikke.

 

EB/woh buildet er neppe det mest effektive på T5-6, men det er et veldig behagelig build siden man slipper å tenke på resource. Null reduction, null regeneration. Alltid full pool. Men kan se for meg at på T5+ så vil en devastator/burning axe med meteorbuild være mer effektivt in terms of speed og lettere fordi man kan kite mer.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

En kompis har en mace (?) til Crusader som fjerner Wrath begrensningen på Blessed Shield, pluss 3 ekstra shields, så han kan bare gå rundt og spamme det konstant.

Er denne greia helt random akkurat som andre legendaries? Eller er det noe spesiellt sted som er lettere å få den enn andre?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

EB/woh buildet er neppe det mest effektive på T5-6, men det er et veldig behagelig build siden man slipper å tenke på resource. Null reduction, null regeneration. Alltid full pool. Men kan se for meg at på T5+ så vil en devastator/burning axe med meteorbuild være mer effektivt in terms of speed og lettere fordi man kan kite mer.

Og epilepsi + blødende øyne av all driten på skjermen når tre wizards spammer meteorer i hodet mitt mens jeg kjører cyclone+EP monk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...