Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Skal logge med WDen i morra. Finner det på 2 min :p

 

Haha, er akkurat som med Pax i klanen som jeg har kjørt masse rifts med. Har vel funnet 4x fler legs enn han, og andre i gamet looter som faen, men ikke han :p

Hehe... Det var tydelig at du stjal mine drops.... Etter at du logget i går fikk jeg plutselig masse... Blant annet 2 første pieces av Crusader-sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Den var jo skikkelig scrub før patch 2 og droppet ganske ofte, men tilsynelatende ikke nå lenger siden jeg og en kompis har farmet etter den lenge.

Jeg har farmet etter zunimassa's i snart 90 timer og har tilgode og få en. Så det er bare å lene seg tilbake og akseptere at dette kan ta lang tid! :D

 

Hansien, hold kjeften på deg, du er jo så evig forbanna heldig med drops at du kan bare gå å ta deg en bolle :p

Lenke til kommentar

Det dropper greit med legendary, men det er fint lite som jeg faktisk kan bruke. Jeg har masse rares som er bedre enn legendaryene som dropper. Vet ikke om det har noe å si at jeg kjører T1?

 

Forøvrig er det noen her som bruker DH? Jeg føler at jeg sliter med å gjøre dmg over tid, det er ikke noe problem for meg å få crit på 2-4M (har 276% crit dmg og litt variabel crit chance, bruker sharpshooter) når jeg bruker cluster arrow/loaded for bear, men jeg kan bare fyre avgårde 3-4 stk. før jeg er fri for hatred, etter det håpløst.

Lenke til kommentar

Noen tips til kjapp leveling? Starter en alt, bounties og rifst?

The new solo power level trick use it before it gets nerfed and it will,

 

1. Start a campaign game on normal

2. Select Rumford at the gate

3. Kill the wretched mother so you get the 0/3 mother to kill

4. Run up the map and kill two so your at 2/3

5. quit the game and change it to torment 6

6. Rejoin the game and you'll notice that its still 2/3 and the mother you killed at the gate is back

7. Aggro the mother and get to follow you to town and she will instant die once inside(this is when you get the exp)

8. Go back to 2. And repeat till 70

 

 

Protips, the first few times you do it , it can take abit of time to get her in town but once you do it a few times it takes about 1 min to do a run .

 

The exp is about the same as Rakkis steps quest bit you don't need to search for it, it's always there.

 

Keeping her on the edge of your screen seems to make her move with you.

 

You don't get the quest exp complete thingy but you still get the exp (look at your exp bar when she dies)

 

 

Fra NeoGAF

Lenke til kommentar

Begynner å bli futt i Crusaderen min, plankekjøring på t3, prøvde t4, gikk fint bare for tregt for my liking, så må oppgradere noen pieces før jeg går dit. Kjører holy build med Fist of the Heavens - Devine well. Funker smooth. Også skiftet Laws of Valor til Answered Prayer for 100% uptime av neph globesx3.

 

Eneste jeg skulle ønske var at jeg kunne ha en holy singletarget spell på høyde med Phalanx - Bowmen :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med block, er det noen regler for hva som fungerer å blokkere og ikke?

 

Har lagt merke til at jeg ikke kan blocke arcane beams, men fire chains går fint å blocke(og gir med punish/aoe rune en veldig artig sideeffekt i unlimited aoe skade samt med den ene passiven uenderlig healing)

 

Begynner å irritere meg over at jeg ikke kan rerolle block sjangsen på skold, føler at jeg aldri kan legge vekk mitt rare 30% block sjangse skjold :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...