Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud. Har "tonnevis" med mats, men kun 3 legendary recipes...den ene er den hvor legendary mat er bugget/for lav droprate og de 2 andre er en crossbow og en bow recipe....veldig nyttig til barben min :hm:

 

Og har de virkelig buffet legendary droprate mens man er i en rift? Synes nesten det er verre enn noen gang. Det varierer selvfølgelig, men synes ikke det er så veldig givende å gjøre rifts for tiden. Med endel områder med veldig få mobs så er det jo utrolig ineffektivt i forhold til bounties også.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår er det kun Rift bossen.

Etter det jeg har lest, så gjelder det mens man er i en rift zone, altså ikke bare bossen på slutten.

Og dette øker % vis med valg av vanskelightsgrad

 

"So, the 25% bonus to Legendary drops in Nephalem Rifts is multiplicative and will actually stack with the scaling Legendary drop rate bonus in Torment 1-6.

This means if you're playing through a Rift in Normal-Master, you'll have a 25% bonus to Legendary drops. If you're playing through a Rift in Torment 1, you'll have a 43% bonus to Legendary drops (1.15 * 1.25 = 1.43). If you're playing through a Rift in Torment 2, you'll have a 65% bonus to Legendary drops (1.32* 1.25 = 1.65). And so on. "

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Du spilte 30 timer, men kom deg til paragon 67? I think not.

 

Stength kan være bra på core på lavere level, men er ofte bedre med primary resource når man kommer litt opp i level (Wrath). På Offence kommer det an på hva du har av crit chance og dmg fra før, har du lite kan du bare ta attackspeed. Defense også varierer veldig med hva man har fra før. Ofte greit med allres, i alle fall på lavere level.

Lenke til kommentar

Spørsmål til paragon point og en monk!
Er da lvl 230ish i paragon og 70 normal, men sliter litt med å velge på offence :/ Har ca 46% crit chance og 430% crit damage (crit damage er maxa ut på paragon). Spørsmål er om jeg bare skal drite i crit chancen fremover og gå for attack speed (som har så og si ingen add). Hva dere tenker om det? Har ca (med egne buffs) rundt 730k DPS og 75% fire damage (alle skills gjøre fire damage).

Lenke til kommentar

Når det gjelder speccing av paragons er det jo veldig lett å teste hva som lønner seg. Både crit chance og attack speed vises jo direkte på damage i profilen din. Test begge og se hva som lønner seg.

 

Tip: Hold shift inne når man trykker på "+" for å specce 10 points om gangen :)

Lenke til kommentar

Du spilte 30 timer, men kom deg til paragon 67? I think not.

 

Stength kan være bra på core på lavere level, men er ofte bedre med primary resource når man kommer litt opp i level (Wrath). På Offence kommer det an på hva du har av crit chance og dmg fra før, har du lite kan du bare ta attackspeed. Defense også varierer veldig med hva man har fra før. Ofte greit med allres, i alle fall på lavere level.

 

Kontoen ble hacket av kinafarmers og deretter bannet av Blizzard, de lot meg beholde en del ting som plaster på såret for at de bannet kontoen :)

 

Jeg kjøpte reaper of souls i dag og fikk wings of valor, trodde det kun gjaldt preorders i mars?

 

Og jeg fant akkurat 21 milloner gull liggende inne på auction house!

 

Og jeg fant en helt spinnvill legendary item :)

post-16776-0-60084100-1396843836_thumb.jpg

 

 

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

 

 

DiabloRNG er vel strengt tatt ikke RNG skal en tro halvparten av hva man kan lese på forumet til dette spillet.

Hvis du tror på halvparten av hva som skrives på D3 forumet til blizz så vil du ende opp som en bitter og trist mann :p

Så når flere av tingene som skrives kan støttes opp av fakta og troverdige kilder(blizz egne ansatte blant annet) så blir jeg en bitter og trist mann?

 

Vel, Bitter og tristhet here i come.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...