Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man først på fire spec så vil ingenting replace wave of force, den med force move er sykt op.

 

Tenker på Heat Wave, 475% fire dmg? Kan teste det ut, men er nok neppe mer effektivt enn EB mtp. dmg over time. Eventuelt bytte ut magic missile med WoF da siden EB omtrent ikke spender noe som helst. Da kunne jeg brukt firebirds orben også for additional fire dmg. Skal teste ut i kveld.

Lenke til kommentar

Noen som har vet om det finnes noen gode wd petbuilds? Jeg leker litt med tanken men klarer ikke helt legge fra meg zombiebjørnene, for bosser hvor jeg bare trenger burst er det enkelt å specce opp til masse skade med fetish army og big bad voodoo, men føler at når jeg tar rifts er det altfor stor risiko.

 

Noen som har lest noe smart?

 

(wd min: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/25004264 )

Lenke til kommentar

Har bestilt ROS, men det kommer ikke før på mandag. Hvordan er det å spille vanilla nå for en som ikke har spilt på over 1 år? Vil det droppe bra for meg? Hatet Ah, så gleder meg til å jakte ting igjen :)

 

AH er disablet, så du får loot2.0 systemet med patch 2.0.1. Bare ikke tilgang til Crusader-klassen og Act 5.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har vet om det finnes noen gode wd petbuilds? Jeg leker litt med tanken men klarer ikke helt legge fra meg zombiebjørnene, for bosser hvor jeg bare trenger burst er det enkelt å specce opp til masse skade med fetish army og big bad voodoo, men føler at når jeg tar rifts er det altfor stor risiko.

 

Noen som har lest noe smart?

 

(wd min: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Civilix-2702/hero/25004264 )

 

Fetish sycophants passive ilag med legendary hjelm som gir oppmot 100% petdamage så snakker vi. Evt 4 set zuni, der fetish army aldri dør. Utover det, ville eg aldri ha gått for en WD pet build. Klart, snakker en hardcore, hadde eg alltid hatt med dogs for meatshields, men ikkje noko meir før en får spesifikke items som booster petskade. Og det trengs, diverre.

 

Har sjølv en 60 hjelm, med 100% increased pet damage. og etter buffen på pets no, critter smågutta opp mot 5 mill ubuffa.

Lenke til kommentar

Er man først på fire spec så vil ingenting replace wave of force, den med force move er sykt op.

 

Testet WoF. Sucked. Critene er ikke mye høyere enn explosive blast, og med explosive blast får jeg ut 12 blasts på 4 sec, men med WoF får jeg ut 5 stk på 3 sec. Den største forskjellen ligger dog i at EB har en engangscost på 25 arcane for 9 blasts, mens 5 WoF tar 100 arcane hvorpå det må regenereres. I tillegg har ikke EB en attack turn slik som WoF, dvs mens EB er aktiv kan jeg fortsette å spamme magic missile... . Med EB/Missile trenger jeg ikke apoc, og ikke max arcane fra gear, det eneste som kunne vært fordelaktig var reduced cooldown for å kunne hatt den aktivert nærmest konstant. Og med mirrorball er ikke WoF noen god erstatning for magic missile heller siden den sender 3 prosjektiler à 170% = 510% dmg (dog på litt range treffer bare 2 stk for 340% dmg).

Lenke til kommentar

Har du bindet force move sånn at WoF hopper crazy fort? insane damage, bruker det som main AoE skill og Magic Missile som single target (mirrorball).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gull-2948/hero/30488718 profilen min og buildet.

 

Pride's fall head er super nice men har egentlig lyst på den der skull head pieces som gir increase fire damage.

Riktig nok så må man nesten ha Cindercoat chest for å klare dette buildet.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Så, begynner å komme seg nå for min monk :)
Er sånn rundt 650k ish DPS ingame (700+ når jeg er i kamp, skill), men ta en titt på profilen ;D http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheVeryEnd-2445/hero/4094014

Er det noe mer her jeg kan gjøre for å få enda bedre damage? Jeg bør helst ikke miste alt for mye thoughness. Verd å merke at alle ting er enchantet så kan ikke gjøre endringer på nåværende gear, men tenker langsiktig og hva slags gear jeg bør søke videre etter :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Riktig nok så må man nesten ha Cindercoat chest for å klare dette buildet.

 

Helt klart at -24% cost der, og muligens fra annet gear samt apoc og evt. max arcane er essensielt for det buildet. Jeg har ingen av delene :p

 

Oppe i 70% fire dmg + 25% til explosive blast nå, begynner å svi :p Looter uansett etter en cindercoat. Blåste faktisk nettop av 400 shards hos kadala og fikk 3 leg armors, men ingen cinder. Den var jo skikkelig scrub før patch 2 og droppet ganske ofte, men tilsynelatende ikke nå lenger siden jeg og en kompis har farmet etter den lenge.

 

Driver også å prøver å enchante crit på firebirds sourcen. Teste et annet alternativ til mirrorball siden jeg har shoulders også og +16% fire på source. Bør i teorien (med 10% cc roll) gi meg 1-2% mer dmg + 16% fire dmg, og da tror jeg faktisk tradeoffen med å bytte ut magic missile med shock pulse er verdt det, spes i forhold til eventuelt WoF eller EB.

 

Men, en generell observasjon: Er fire wiz den mest versatile? Føler den har mer skills å velge i enn f.eks cold eller lightning. Med cold har du bare orb som er noe særlig, og evt. MM/glacial. Med lightning har du i prinsippet bare electrocute, spenders er crap. Arcane er vel grei nok.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Den var jo skikkelig scrub før patch 2 og droppet ganske ofte, men tilsynelatende ikke nå lenger siden jeg og en kompis har farmet etter den lenge.

Jeg har farmet etter zunimassa's i snart 90 timer og har tilgode og få en. Så det er bare å lene seg tilbake og akseptere at dette kan ta lang tid! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Spiller hardcore på expert difficulty, men finner ikke jeweleren? Er lvl 30 og på act 2. :hmm:

 

Du finner han som del av main questen iløpet av act 2.

 

Spiller forøvrig hardcore selv, og har en Wizard på lvl 68 som jeg regner med å få på 70 i løpet av morgendagen. Håper å få gearet den nok opp til master etter hvert, men det blir nok Witch Doctor innimellom heller. Har vært flere ganger noen nestenulykker i rifts :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Du finner han som del av main questen iløpet av act 2.

 

Spiller forøvrig hardcore selv, og har en Wizard på lvl 68 som jeg regner med å få på 70 i løpet av morgendagen. Håper å få gearet den nok opp til master etter hvert, men det blir nok Witch Doctor innimellom heller. Har vært flere ganger noen nestenulykker i rifts :p

 

Sånn var det ja! :) Føler meg ganske op nå, med 1500 dps og 30k toughness knuser jeg det meste på et slag eller to. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...