Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å si om blizz greier å vekke interessen for D3 igjen. Jeg for min del hadde fått mer en nok sist november, hadde en skikkelig solid monk før jeg kasta alt på rmah. Hadde vel nådd en 1500 brimstones.

 

Samma med gutta jeg spillte med, alle droppa ut rundt samma tid da det så ut som om det var lenge til bedringer var i siktet. For ikke å snakke om at ønsket om ladders var sterkt hos samtlige.

 

Dagdrømmer om et sterkt forbedret diablo :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å si om blizz greier å vekke interessen for D3 igjen. Jeg for min del hadde fått mer en nok sist november, hadde en skikkelig solid monk før jeg kasta alt på rmah. Hadde vel nådd en 1500 brimstones.

 

Samma med gutta jeg spillte med, alle droppa ut rundt samma tid da det så ut som om det var lenge til bedringer var i siktet. For ikke å snakke om at ønsket om ladders var sterkt hos samtlige.

 

Dagdrømmer om et sterkt forbedret diablo :)

 

Får man noe for brimstones på rmah?

Lenke til kommentar

Får man noe for brimstones på rmah?

Tror aldri jeg solgte noe brimstones på rmah, solgte dem på gah og solgte gullet og utstyret på rmah :)

 

Jeg vet det var noen som fikk solgt brims for tidligere minstepris på rmah. Men tror nok den tiden er gått forbi. Begynner å bli ganske lenge siden jeg var logga inn på D3 nå da, så har ikke fjerneste anelse på hvordan markedet er lenger. Tipper det fortsatt suger? :p

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men la gå;

 

Jeg og samboeren min har spilt litt Diablo 3 på PS3 på en og samme PSN-konto (min). Erfaringen så langt er at dette er langt fra ideelt i og med at hun ikke har tilgang på verken crafting eller eget stash. Er det mulig for henne å lage sin egen PSN-konto og gjenoppta spillingen av sin karakter på denne, siden karakteren ligger lagret lokalt?

 

Finnes det en løsning eller må vi starte på nytt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Holder meg mest mulig borte fra RoS info i denne omgang. Får jeg en closed beta invite denne gangen også sier jeg ikke nei, ellers så venter jeg heller til det mest begynner å bli noenlunde spikret før jeg leser meg opp om ting som har endret seg. Hovedrekkene har jeg jo fått med meg uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...