Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det noen her som klarer über bosses på MP10 som kunne hjulpet meg med å få components til en ring? Eller hvordan får folk egentlig tak i den? :p Monken min klarer ikke en gang farme vanlige mobs på MP5 så jeg tror det er ganske fånyttes å i det hele tatt prøve ubers. Eller finnes det noen enkle triks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som klarer über bosses på MP10 som kunne hjulpet meg med å få components til en ring? Eller hvordan får folk egentlig tak i den? :p Monken min klarer ikke en gang farme vanlige mobs på MP5 så jeg tror det er ganske fånyttes å i det hele tatt prøve ubers. Eller finnes det noen enkle triks?

Det er en kar som har laget guide på YouTube på hvordan å geare opp monk for ti mill, om du har dette til rådighet.
Lenke til kommentar

Har vel rundt 200m til rådighet. Problemet er bare at det er så uendelig mange guides, alt for mange :p En del builds ser også vanvittig slitsomme ut, som f.eks CM Wiz hvor man må spamme knappene hele tiden. Hvilke builds er det man egentlig har å velge mellom for høy MP, opp mot 10? De jeg har funnet er vel:

 

HotA Barb

CM Wiz

Strafe/Multishot DH

CoB WD

FoT/Cyclone + WoT / Exploding Palm Monk

Lenke til kommentar

Er det noen her som klarer über bosses på MP10 som kunne hjulpet meg med å få components til en ring? Eller hvordan får folk egentlig tak i den? :p Monken min klarer ikke en gang farme vanlige mobs på MP5 så jeg tror det er ganske fånyttes å i det hele tatt prøve ubers. Eller finnes det noen enkle triks?

 

Bare å si fra det. Terrornissen#2375

Lenke til kommentar

 

Hadde vel ikke forventet at de kastet ut det skakkjørte loot-systemet, tenkte mer på ting som co-op, kontrollere osv.

 

AtW

Det er litt rart at med et så fantastisk loot-system som de allerede hadde (i mine øyne i hvert fall) i D2EXP, med runes og runewords, skikkelige unique items (du kunne finne et item og bygge en helt ny karakter rundt det) at de klarte å videreføre så lite av det og ende opp med det de gjorde. Jeg savner ikke akkurat å plukke opp penger, og det er greit med personlige drops, men ellers er det stort sett bare sorgen.

Lenke til kommentar

Tid for en liten FUUUUUU!

Min glorious HC monk på hele lvl 36 (tror jeg) døde brått mot en patetisk liten khazra warrior, da PCen frøs og låste seg fullstendig. En reboot seinere og stakkars Urias hører til i Hall of Fallen Heroes :/ Skulle kunne lagt til en note, gravstein eller noe: Killed by Bluescreen of Death!

 

 

Sidenote: Prøvde meg med SC monken min mot Diablo på MP10 og greide meg helt fint mot ham. Tok litt tid å ta ned alle 270 mill + 90 mill HP + 3x10 mill på klonene, men det eneste som holdt på å drepe meg var når jeg var for dårlig til å dodge de svarte flekkene og endte opp i hånda hans. Men men, 3k liv er plenty!

 

Er det sånn at jeg burde være i stand til å gjøre infernal machines på MP10, hvis jeg kan soloe Diablo på MP10?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...