Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvorfor er tank barb blitt ubrukelig forresten?

 

Ubrukelig og ubrukelig :-) Men som nagina sier vil ikke tank barb ha nok dps til bosser. Problemet nå er at tank barb bruker 2-3 min på en lite pack mens en dps barb bruker 30 sek på en elite pack. Og da dps barb som skulle overleve act 2, for ikke snakke om act 3, trengte gear til mange titalls millioner gull. Nå kan vi slippe unna med mindre ress/armor etc.

 

Ja, barbarian er uber lett, virker som at det er mye mer gear med str på AH enn dexterity etc og prisene er heller ikke så gale.

 

Jeg har motsatt oppfatning :) Og legger man til ress all på gear med vit/str (husk at vit fortsatt er uber viktig for barb) skyter prisene i været. Og for å få skikkelig dps barb, som denger fra seg i act 3 koster gearet _mye_!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nå har ilvl kommet som stat på items, er det noen som har sett noe dokumentasjon på hva som kan rolle min-max på en spesifikk ilvl?

Hadde vært kjekt å tenke at, "ja, teoretisk sett kan det finnes en bedre item enn den jeg har..min har 210VIT og teoretisk max roll er 225"(f.eks)

Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket over hvor lett barbar var å geare. Brukte 400k på AH, og klarer nå act II. Act I var lekende lett. Sleit mye mer med min wizard.

 

Må innrømme at jeg synes Wizard meg god margin er den vanskeligste klassen hittil, med forbehold om at jeg kun har testet litt på normal. wizarden er så treg og skader lite kontra DH (selv om det er mere protective spells), og også i forhold til barbarian virker wizarden "tung" (dvs tåler hverken spesielt mye elelr skader spesielt mye), mulig det bare er jeg som er litt udugelig med den klassen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nyeste patchen ødela mye av gleden min i spillet hvertfall. Snakk om å gjøre alt noobfriendly hele spillet rett ned i dassen for folk som faktisk liker en utfordring. Heldigvis fikk jeg tatt diablo og clearet alt content før nerfen så jeg kan fortsatt ha en liten godfølelse. Hvor er underholdningen i å stå midt i firechains, molten og plague uten å dø ? Gogo få flere til å skaffe seg loot så blizzard kan få inn flere kroner på rmah.

Lenke til kommentar

Så nå har ilvl kommet som stat på items, er det noen som har sett noe dokumentasjon på hva som kan rolle min-max på en spesifikk ilvl?

Hadde vært kjekt å tenke at, "ja, teoretisk sett kan det finnes en bedre item enn den jeg har..min har 210VIT og teoretisk max roll er 225"(f.eks)

 

På www.d3db.com kan du søke opp alle items og alle variabler av affixes.

Lenke til kommentar

Har nå nylig installert spillet på PCen min, og sliter noe sinnsykt med blue screens. Har oppdatert til siste driver, satt GPU-vifta mi til 100% og satt alt på low...

Noen ganger "blinker" spillet, skjermen blir svart også viser bildet seg igjen etter et par sekunder, men som oftest så får jeg bare BSOD..

 

PCen min er kraftig nok, da jeg har 4gb ram, nVidia GT9800, og 2.6 quad core prossessor.

 

Spiller kjører bedre på bærebaren min som er en dårlig greie fra Dell :S

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Nyeste patchen ødela mye av gleden min i spillet hvertfall. Snakk om å gjøre alt noobfriendly hele spillet rett ned i dassen for folk som faktisk liker en utfordring. Heldigvis fikk jeg tatt diablo og clearet alt content før nerfen så jeg kan fortsatt ha en liten godfølelse. Hvor er underholdningen i å stå midt i firechains, molten og plague uten å dø ? Gogo få flere til å skaffe seg loot så blizzard kan få inn flere kroner på rmah.

 

Har ikke inntrykket av at ting blir solgt på RMAH. Ikke for store summer hvertfall. Ting som Stormshield er jo allerede nede i 10 euro. Gi det et par uker så får man de beste itemsa for 2-3 euro

Lenke til kommentar

At barbs er vanskeligare å spele etter patch er iallefall tull. No kan jo dei stå i alt av drit (riktignok om en har litt allres og vit), og gi heilt blanke i å flytte seg. Svært få ting som dreper en barb..frozen might do it.

 

Testa å køyre act1 inferno med 205% mf gear (i tillegg til NV). Resultat: skuffande. =) Men det var ikkje problem utover det.

Lenke til kommentar

Har nå nylig installert spillet på PCen min, og sliter noe sinnsykt med blue screens. Har oppdatert til siste driver, satt GPU-vifta mi til 100% og satt alt på low...

Noen ganger "blinker" spillet, skjermen blir svart også viser bildet seg igjen etter et par sekunder, men som oftest så får jeg bare BSOD..

 

PCen min er kraftig nok, da jeg har 4gb ram, nVidia GT9800, og 2.6 quad core prossessor.

 

Spiller kjører bedre på bærebaren min som er en dårlig greie fra Dell :S

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Jeg opplevde faktisk det samme, men folk på forumet (datadelen) fant ut at det var nettverkskortet.

Oppdaterte drivere og Har ikke hatt bsod siden (bank i bordet).

 

Du kan jo søke opp tråden (søk i "maskinen virker ikke"-delen, på 5738zg), eller lage ny tråd, og laste opp minidump-filene, så kan nok noen hjelpe deg og :)

Lenke til kommentar

jaja 1 dag med whining å 1 dag å relearne ny playstyle :p tide å fortsette spillet hehe, litt synd at jeg ikke kan løpe i full MF gear å må bytte ut en del deler der ;< men jaja

 

Fant et set item av butcher, crap stats, men all grønn å orange = ♥

 

Samler på alt, kall mer rar men alt av det jeg finner som er verdt å ta vare på er kjekt å ha! :D Akkuratt som hamburgern ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...