Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoppa på ghom for morro, kan umulig være intended :p

 

jaja da er det tank DH. Ærlig inrømme at jeg ikke takler noen annen klasse, får bare håpe et eller annet under skjer så jeg kan spille DHn som DH, og ikke tank hehe

 

Enten har du ekstremt dårlig gear, ellers er det l2p issue. Du trenger hverken høy dps (30k holder massevis mot post-patch Ghom) eller tanky gear for å drepe ham.

Lenke til kommentar

Gir opp! Du kan ikke drepe Ghom på Inferno med Wizard ihvertfall!

 

Har nok DPS, godt nok gear med nok ress og HP! MEN DU KAN IKKE DREPE HAN PÅ 1 MIN INNEN HAN HAR FARTA UT HELE ROMMET!

 

Hvis du kan PINGAS skal du få være med meg å ta ham, bevis det for meg =)

Må ihvertfall være melee klasse med god life on hit etc.

Lenke til kommentar

Blir litt som i Final Fantasy 13-tråden, der en kar sto fast på en bossfight han mente var HEEEEEEEEEEEELT umulig og raga i sidelange rants om hvor umulig det var, at spillet var helt broken og alt mulig.

Så fortalte en at han måtte bare bytte om på skillene sine.

 

"Åja..nå gikk det. Men det er teit at JEG ikke klarte det uten å spørre noen andre!"

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hoppa på ghom for morro, kan umulig være intended :p

 

jaja da er det tank DH. Ærlig inrømme at jeg ikke takler noen annen klasse, får bare håpe et eller annet under skjer så jeg kan spille DHn som DH, og ikke tank hehe

 

Enten har du ekstremt dårlig gear, ellers er det l2p issue. Du trenger hverken høy dps (30k holder massevis mot post-patch Ghom) eller tanky gear for å drepe ham.

 

Det jeg undrer meg litt over er hvor nær folk står Ghom, slik som i wix videon =) om jeg står så nær han eller gas clouds ticker det dmg *shrug*

 

Ikke at jeg bryr meg om ghom, har drept han for uker siden å hørte bare de som sutra på TS Å tenkte å prøve selv for shits and giggles, han er ikke helt heldig plassert til en plass jeg farmer eller ville tatt han som farming, så L2P mye mulig,

 

ute av synet ute av sinn :p

 

men ikke at jeg bryr meg neo spesielt om det, skal knake hodet i pulten mot izual ei stund først.

 

 

er det noen som btw har noe som helst anelse om det er mulig å se når en oppressor skal charge? endte opp me å bare stå i Normal å glo om det var noe som tilsa når uten noe hell

Lenke til kommentar

Blir litt som i Final Fantasy 13-tråden, der en kar sto fast på en bossfight han mente var HEEEEEEEEEEEELT umulig og raga i sidelange rants om hvor umulig det var, at spillet var helt broken og alt mulig.

Så fortalte en at han måtte bare bytte om på skillene sine.

 

"Åja..nå gikk det. Men det er teit at JEG ikke klarte det uten å spørre noen andre!"

That would be me :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen stalltips til hvordan jeg kan få dps'en til barben min opp til 25-30k uten å bruke 50m? Etter denne patchen er jo tankbarb fullstendig ubrukelig, og jeg må bytte ut noe av mine 1100 ress all med dps. Problemet er bare at med mitt gear (alt har str, vit og ress al, noe også Life%) vil enhver item til ~2m bare gi et par hundre dps ekstra, men jeg taper 50ish ress og i tillegg stats som vit og str (sannsynligvis). (atm har jeg 50k hp og 12.8k dps, ting tar tid å drepe men det skader meg ikke).

 

Så; Noen tips til hvilken items jeg burde fokusere på og dumpe noe av mine 10m gull i? Og ev. hvilken stats jeg bør fokusere på (om det er noe annet enn crit % og crit dmg)

 

Alle svar mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Noen som har noen stalltips til hvordan jeg kan få dps'en til barben min opp til 25-30k uten å bruke 50m? Etter denne patchen er jo tankbarb fullstendig ubrukelig, og jeg må bytte ut noe av mine 1100 ress all med dps. Problemet er bare at med mitt gear (alt har str, vit og ress al, noe også Life%) vil enhver item til ~2m bare gi et par hundre dps ekstra, men jeg taper 50ish ress og i tillegg stats som vit og str (sannsynligvis). (atm har jeg 50k hp og 12.8k dps, ting tar tid å drepe men det skader meg ikke). Så; Noen tips til hvilken items jeg burde fokusere på og dumpe noe av mine 10m gull i? Og ev. hvilken stats jeg bør fokusere på (om det er noe annet enn crit % og crit dmg) Alle svar mottas med takk :)

 

Du trenger ikke 1100 i resists ^^ 700+ din egen buff holder i massevis, Så da kan du dumpe en del av det og skaffe mer crit+crit dmg, imo.

Lenke til kommentar

Barber som bare baserte seg på IAS og LoH har blitt endel dårligere naturligvis, med 1000 LoH hvis man tidligere hadde 3 attacks i sekundet og nå har 2, da er det en nedgang fra 3000hps til 2000hps. Annet en det har ikke stort endret seg for barb. Relentless er ikke like bra lengre men har møtt få barbs som var avhengig av den, og den er fortsatt bra.

Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket over hvor lett barbar var å geare. Brukte 400k på AH, og klarer nå act II. Act I var lekende lett. Sleit mye mer med min wizard.

 

Spiller monk selv, men har litt det samme intrykket.. Når jeg leter etter gear til meg så ser jeg mye barb gear som er meget billig og bra.. Kan ha noe med det at dexterity og gjerne crit er noe som DH også trenger.. Så prisene blir høyere for dexterity gear..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...