Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, ble drittlei av D3 for et par uker siden og sluttet og spille (halvveis inn i Nightmare) men det var virkelig trist å komme inn i tråden her igjen og lese hvordan spillet har utviklet seg siden da. Hadde egentlig håpet på at det kanskje var noe positivt som hadde skjedd som kunne få spillysten min tilbake igjen, men så er det jo bare det stikk motsatte som har skjedd. :sick:

Lenke til kommentar

Jepp, det var som jeg tenkte =)

 

DH'n min er nå helt ubrukelig. Jippi. nå skal jeg gå å grine i et hjørne mens jeg levler min WD istedenfor.

 

Om du er "helt ubrukelig" som DH selv etter inferno-nerfen er du enten vanvittig under-gearet, eller så gjør du noe veldig feil.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Da kan jeg berolige deg med at spillet er bedre nå, enn ved launch. Og bedre kommer det sikkert til å bli.

 

Fortsatt litt kjedelig at man betalte full pris for et spill som man faktisk må vente flere mnd i uvissthet om det faktisk vil tillate en spillestil som ikke baserer seg på AH/RMAH eller uendelig grindung uten gjevn progresjon. Det er ingen, absolutt ingen, garanti for at spillet kommer til å bli "bedre" i forhold til gameplay. Per nå har vi kun sett små forbedringer, men store innrettelser mot bruk av AH/RMAH.

 

Personlig har jeg fått lite ut at D3. Jeg kjøpte spillet for å spille med venner. Fikk det til 2 ganger på 3 uker fordi de jeg spiller med er i jobb og kun var online i "peak hours". Nå skal jeg bort i hele sommer, og jeg ville gjerne ha utnytte av spillet før det.

Lenke til kommentar

wt.. De 15% mer skade mobs gjør per person som er med i et game er vist ikke med etter patchen. Nå øker mobsa bare i helse..

 

Det har vært tilfelle en god stund, og er ikke nytt etter patchen.

Var faktisk ikke klar over dette, hverken jeg eller de jeg sitter å snakker med nå.
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spillt noe særlig de siste to ukene, kun noen få timer her og der og jeg merker at motivasjonen synker svært raskt. For mitt vedkommende vet jeg ikke om det rett og slett er pga. mangel på tilgjengelig tid å investere i å spille fremfor andre ting, men jeg merker hvertfall at istedenfor å farme/grinde/progresse så velger jeg heller sosiallivet eller andre syssler foran datan. For å dra en sammenligning så var dette uaktuelt i D2, da det var rett og slett gøy og spennende å farme og grinde, og sosiallivet med glede ble tilsidesatt i perioder med intens spilling. To uker holdt jeg med D3 før jeg begynte å nedprioritere.

 

Jeg vil ikke si at spillet skuffer, men det mangler tydeligvis noe, enten om det er et incentiv eller et element som får meg til å virkelig ha lyst til å spille.

 

Uansett. This made my day :D

 

I continue to test the new repair costs. I went and broke two vases and end up having to pay 98g to repair gear.
Go smash some of your mother's china and see how much that costs you.
Lenke til kommentar

Nei, du blir demotivert av å lese all whiningen her. Skal du nyte et online-spill, hold deg unna alt av forumer. Det gjelder både WoW og andre ting. Spill det som du vil spille det selv. Med en gang du begynner å lese om alle problemene alle har med alle klassene og hvor nerfa alt er blitt og blir osv, går motivasjonen til å fortsette rett i gulvet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, du blir demotivert av å lese all whiningen her. Skal du nyte et online-spill, hold deg unna alt av forumer. Det gjelder både WoW og andre ting. Spill det som du vil spille det selv. Med en gang du begynner å lese om alle problemene alle har med alle klassene og hvor nerfa alt er blitt og blir osv, går motivasjonen til å fortsette rett i gulvet.

 

Det er ikke slik motivasjon fungerer, men ellers godt forsøk =P

Lenke til kommentar

Det er morsomt å forsvare tullet blizzard gjør med at folk bare "hiver seg på" whininga. Folk som sitter og spiller og har det gøy whiner ikke, det er ikke uten grunn at det er mindre enn halvparten av spillerne online i dag som var online i går. Jeg logget på og spilte selv i 10 min før jeg syntes gameplayet var for clunky nå.

Men dette er jo opp til den enkelte. Det spiller jo i grunn liten rolle om 8000 eller 2000 spillere spiller om gangen. Det blir vanskelig å finne/selge gode items på AH men ellers er det jo liten forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg logget på og spilte selv i 10 min før jeg syntes gameplayet var for clunky nå.

 

 

Haha, jeg og en kamerat bestemte oss for å teste den nye patchen, han hadde gleda seg fordi han var ikke fornøyd med at han "ikke kunne" farme act 1 for ltems tidligere. I løpet av 2 min hadde han klart å pulle på seg en elite pack, dødd og fått den til å campe trappa der vi kom ned. "HELVETE SKAL DETTE LIKSOM VÆRE GØY?!", så ragequit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...