Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Blizzard graver sin egen grav hvis dette stemmer?: http://us.battle.net...opic/5888888908

Ja.. jeg begynner dessverre å få den stygge mistaken om at suksess-målet til Blizzard er hvor mye penger de tjener på RMAH (ikke så overraskende egentlig) og at alle endringer vi vil se vil støtte opp om dette (få flest mulig mennesker til å kjøpe gull osv på RMAH)..

 

Jaja.. får se hvordan det blir over tid, men litt nedtur-følelse nå.. Er D2 og battle.net fremdeles

oppe og kjøre?

 

Edit: Måtte teste.. 4 barrels med 1 shock pulse=92g.. :O

:)

Endret av pax1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Auda.. det koster mye å reparere nå... :(

 

Til å være et farming-spill ser det ut til at Blizzard ikke vil det skal være lett å farme... rart..

 

 

Det er lett å farme der hvor man har bra nok gear til å farme..

Muligens.. men der får man vel ikke så mye bedre gear akkurat.... klassisk problemstilling at det du trenger for å bli bedre på en difficulty får du på neste difficulty...

 

Plus.. uansett hvor du kan/har kunnet farme tidligere vil det nå koste deg mer penger og ta lengre tid.. plus kanskje må du tilbake en act eller to.. = vanskeligere å farme.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Det har vært det til nå ja..

 

Men nå som act 1 har 2% sjangs for å droppe act 3 gear(opp fra 0%), så kan det jo gå.. Hadde det bare vært slik at det man fikk på de 2% var automatisk bra så hadde det vært enda lettere.. Men når det dropper 2 lvl 63 buer.. Og begge er 2 handed og 650 dps cirka.. Så kan man holde på en stund..

Lenke til kommentar

hvis du ikke ser problemet med den løsningen du forslår vil jeg påstå at at du ikke har tenkt så langt heller.

 

(si fra hvis jeg trenger å forklare det)

 

Forklar gjerne for min del. Så lenge ikke forklaringen din er at alle klasser da blir buffet og at man kan oppnå lik IAS som tidligere bare med mer crit/hit for denne holder desverre heller ikke mål. Men om du har en annen (faktisk god) forklaring, kom gjerne med den. Med mindre du da mener at hele poenget med IAS nerfen ikke var å nerfe IAS i segselv, men å faktisk nerfe spillerne. Da er jeg ombord, men da har blizzard andre intensjoner enn de (iallefall såvidt jeg vet) sa de hadde.

Lenke til kommentar

Er enig i at det å miste durability på utstyr når man angriper vaser er høl i huet.

 

MEN, repaircost nå kontra det de var på hell @ D2 er vel veldig små?! I D2 mistet man også tonnevis med XP og flere % av alt gold når man døde? Aldri følt at jeg har sliti med repaircosts på D3, noe jeg ofte følte i D2 da jeg aldri hadde særlig bra gear og døde endel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...