Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, hvordan er 3G dekningen i Norge, når det gjelder hastighet, jeg sitter her med full dekning og 3G på min 3GS og jeg fikk mak 445/86 kbps er ikke det litt rart?

 

 

edit: hmm nå fikk jeg brått 2375/203 kbps etter jevlig mange forsøk!:p

Endret av philipps
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere som allerede har iphone. Finnes det applikasjoner som lagrer kart i telefonen slik at man ikke er avhengig av nettverk for å bruke GPS? Jeg har fra før av Nokia N95 som lagrer kartene, og jeg vil gjerne fortsette slik. Min iphone sendes forhåpentligvis fra Telenor den 15. august, så jeg har den vel om et par uker tenker jeg.:)

Lenke til kommentar
Ja :)

Har forresten en gladmelding til meg selv :p Ser ut som om jeg får min iPhone den 11. Fikk Melding på mail om at den skal sendes ut. Sporingsnummeret til posten gir ikke noe informasjon ennå, så nå er jeg spent :D

 

Min også - hurra! :)

 

(forøvrig snakk om Telenor)

Pokker da, jeg og vil ha min :p.. Hvilken og når bestillte du?

Lenke til kommentar
@coax: Ikke glem at det er makspris på datatrafikk på 10kr per dag.

Da er det ikke dyrt overhodet alikevel.

 

Ok men hva skjer da hvis man bruker de 10 kronene? Blir man blokka?

 

Man blir skutt innen 24 timer.

 

Neida, det koster MAKS 10 kr. Om du sitter på nettet hele dagen og ser på lugubrefilmer på... youtube. :-D

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Hvor brukbar er iPhone uten skikkelig SIM? SE-telefonen jeg har nå stopper under oppstart hvis du ikke har gyldig SIM. Ser nå at min iPhone ankommer her i morgen formiddag, og da jeg reiser til syden bare et par timer senere (og ikke har et SIM til den enda) lurer jeg på om det er noe vits å ta den med? Vil jeg fremdeles kunne bruke apps, høre musikk, osv, eller vil den nekte meg tilgang uten SIM?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til dere som allerede har iphone. Finnes det applikasjoner som lagrer kart i telefonen slik at man ikke er avhengig av nettverk for å bruke GPS? Jeg har fra før av Nokia N95 som lagrer kartene, og jeg vil gjerne fortsette slik. Min iphone sendes forhåpentligvis fra Telenor den 15. august, så jeg har den vel om et par uker tenker jeg.:)

Mobilenavigator vil gjøre jobben flott. Mener den gjør nettopp det.

Husk på å være nøye med å se hvilke kart som medfølger og hva du har bruk for.

Lenke til kommentar
Ja :)

Har forresten en gladmelding til meg selv :p Ser ut som om jeg får min iPhone den 11. Fikk Melding på mail om at den skal sendes ut. Sporingsnummeret til posten gir ikke noe informasjon ennå, så nå er jeg spent :D

 

Min også - hurra! :)

 

(forøvrig snakk om Telenor)

 

Meg og (:

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Hvor brukbar er iPhone uten skikkelig SIM? SE-telefonen jeg har nå stopper under oppstart hvis du ikke har gyldig SIM. Ser nå at min iPhone ankommer her i morgen formiddag, og da jeg reiser til syden bare et par timer senere (og ikke har et SIM til den enda) lurer jeg på om det er noe vits å ta den med? Vil jeg fremdeles kunne bruke apps, høre musikk, osv, eller vil den nekte meg tilgang uten SIM?

iPhone starter helt fint uten sim. Det eneste som er deaktivert er mobilnettverk i grunn. Du kan enda ringe nødnummer mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...