Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Leste nettopp en test på mobilen.no fra 2008 hvor det står følgende om iPhone 3G:

 

Kalenderen i Iphone 3G har fått støtte for skille mellom private, delte og jobbrelaterte hendelser, opg du kan velge hvilke du vil se. Du kan med andre ord ha en egen kalender for terminlista til fotballklubben din, eller en oversikt over hvilke aktiviteter ungene skal på. Alle kalendrene kan vises i samme bilde, med ulike fargekoder.

 

Jeg finner ingen mulighet til å skille mellom private og jobbrelaterte hendelser på min nye iPhone 3GS. Er dette funksjonalitet som har blitt fjernet igjen? Skjønner ikke hvorfor i så fall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner heller ikke det på min kalender, har ikke brukt kalenderen på iPhone så mye da jeg har hatt dette på en annen telefon. Men, se på bilde i spoileren under, den "Calendars" knappen øverst til venste inne på kalenderen er ikke hos meg heller.

 

more-features-calendar-20090608.jpg

 

Edit: Har forsten 3G, ikke 3GS, en som er oppgradert til 3.0, og en som ikke har blitt oppgradert, ingen av dem har den knappen.

 

Edit2: Og der kom det noe poster med svar mens jeg drev og studerte bilde mitt. :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Føles ikke telefonen mye tjukkere?

 

Litt, men ikke plagsomt. Synes den ligger bedre i hånda, og gir bedre grep. Knappene fungerer også veldig bra gjennom gummien. Merker at det er kvalitet. Det eneeste negative med passformen, er at du kan se litt krom ned mot de nederste hjørnene. Det er også mulig jack-hullet er litt for lite for enkelte store plugger, siden casen bygger litt utover, men det går i alle fall greit med Koss PortaPro-settet mitt, og det har en sånn plugg som man kunne tro ikke passet ved første øyekast.

 

Så det er et siliconskin med plastikk-"ryggrad" utenpå? ser interessant ut. bruker for tiden griffin elan form.

 

Også, betalte du MVA? Ser den koster 25 euro som er 217 kr

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Da var capsulerebel bestilt fra ebay :)

 

Nice! Du kommer ikke til å angre!

 

Hvilken bestilte du? Kjøpte Tiger versjonen jeg :)

 

 

Kjøpte den svarte. Glad i svart. Må si det var en enkel avgjørelse etter å ha sett video pluss at de sender med dock adapter (!!!!!!!!!!!) samt to skjermbeskyttere og kontaktbeskytter. Betalte tilsammen 30 dollar.

Lenke til kommentar

haha, jeg lasta ned en fil på 550 mb, blant annet, også så jeg community shield via stream:) alt funket fjell:)

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre for å slå av "datatrafikk" skal en bråtur til sverige, og vil ikke bruke nett der for å si det sann, ekke så rik! men vil gjerne ringe osv, når jeg er der, er flight mode eneste mulighet?

Lenke til kommentar
haha, jeg lasta ned en fil på 550 mb, blant annet, også så jeg community shield via stream:) alt funket fjell:)

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre for å slå av "datatrafikk" skal en bråtur til sverige, og vil ikke bruke nett der for å si det sann, ekke så rik! men vil gjerne ringe osv, når jeg er der, er flight mode eneste mulighet?

 

dataroaming var slått av når jeg fikk min. Finner det inne i innstillinger et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...