Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :)

Har forresten en gladmelding til meg selv :p Ser ut som om jeg får min iPhone den 11. Fikk Melding på mail om at den skal sendes ut. Sporingsnummeret til posten gir ikke noe informasjon ennå, så nå er jeg spent :D

 

Min også - hurra! :)

 

(forøvrig snakk om Telenor)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Min også - hurra! :)

(forøvrig snakk om Telenor)

Telenor er det definitivt snakk om :D

...I form av Telebutikken.

Jeg og vil ha! :(

Hvorfor er det kun NetCom som får inn neste tirsdag (11. august)?

Fordi Netcom er noen treige geitebukker med skjegget i postkassen ^^

Endret av WheelMan
Fjernet quote fra slettet innlegg
Lenke til kommentar

Hmm, eg bestilte 32GB svart på telekiosken mandag 27.07 kl. 1930, kom ikkje inn før og var i utlandet, men venter fortsatt på leveringsbekreftelse. Hadde håpet i dag når eg leser at fleire har fått leveringsbekreftelse i dag. Men må vel vente lengre. Får ikkje svar på mail eg sender til dei heller.

Lenke til kommentar
hva inni granskauen skal du med 20gb musikk?

Før hadde jeg en 30GB iPod. Da fikk jeg med meg hele musikksamlinga hele tiden. Så om det var noe jeg ville høre, så var jeg sikker på at jeg hadde det.

 

Så det var ganske kjedelig når jeg fikk en 16GB iPhone. Da endte det opp med at jeg noen ganger ikke hadde musikken jeg følte for å høre på akkurat da.

Så, som miCro sier; man skal høre på den.

Lenke til kommentar
Har man så mye musikk er det vel strengt talt bedre å kjøre en server og streame...

Hah. Så du sier at hele mp3-spiller markedet egentlig er fånyttig da det er mye enklere med en ekstern server man kan streame fra? Vel, det har seg sånn at streaming krever netttilang, og netttilgang krever penger.

Lenke til kommentar
hva inni granskauen skal du med 20gb musikk?

 

20gb med musikk+filmer+lydbøker+apps... ca 8gb av dette er musikk. Fortsatt er 8gb mye musikk, men da har jeg stort sett alt jeg trenger hele tiden med meg. Filmer skiftes jo ut når jeg har sett dem en gang eller to. Er også en ivrig lydbok-lytter, og de tar en del plass de også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har man så mye musikk er det vel strengt talt bedre å kjøre en server og streame...

Hah. Så du sier at hele mp3-spiller markedet egentlig er fånyttig da det er mye enklere med en ekstern server man kan streame fra? Vel, det har seg sånn at streaming krever netttilang, og netttilgang krever penger.

 

Det her er ikke ipod touch tråden, det er iphone tråden. de fleste har data inkludert i abonnementet, mange har ubegrenset data. om man først har store mengder musikk, er ikke det en dum måte å gjøre det på. Er også snakk om å ha TILGANG til all musikken gjennom slik streaming, om så det man bruker mest ligger på selve saken

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Jeg gikk lett for 32gb. Kommer til å ha med en masse serier (Spes bil topgear, 5thgear) spille filmer og masser med muskk. Dette kan jeg se på skjermen i bilen eller koble opp mot tven på rommet eller i garasjen. Meget praktisk!

Nettopp. De fleste klarer seg sikkert med 16gb, men av praktiske årsaker så valgte også jeg 32gb.

Er utrolig fornøyd med telefonen forresten! Geniale greier disse apple-folka har skrudd sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...