Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk på plass et "Invisible Shield" jeg kjøpte fra Bestskinsever.com tidlgere i dag med rimelig gode resultater. Ikke noe støv på skjermen og kun en liten flekk bakpå. Grepet på telefonen ble også rimelig forbedret og jeg merker at den sitter bedre i hendene nå. Nice.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål:

 

Er det sant at netcom har noen 3GS som blir lagt ut for salgs 11 august kl 09:00?

 

Og evt hva er det beste abonomonaget til netcom hvis du skal bryte abonomanget.

Der det står Totalpris 12 mnd (netcom), er det hva det koster for tlf med bryting av abonomanget? eller kommer det noe i tilegg til denne prisen.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
hvilken butikk er det og hvor er den?

Se PM.

 

 

Jeg står nå på venteliste (nr. 13 i køen), og de skulle få inn telefoner i morgen, eller senest mandag. Håper ikke det er oksebæsj.

Skrev meg opp på en 32GB, men om det ikke skulle være flere igjen etter at de foran meg har fått, ja da blir det 16GB.

 

Krysser fingrene for at jeg får den i morgen. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
hvilken butikk er det og hvor er den?

Se PM.

 

 

Jeg står nå på venteliste (nr. 13 i køen), og de skulle få inn telefoner i morgen, eller senest mandag. Håper ikke det er oksebæsj.

Skrev meg opp på en 32GB, men om det ikke skulle være flere igjen etter at de foran meg har fått, ja da blir det 16GB.

 

Krysser fingrene for at jeg får den i morgen. :)

 

Noen som vet om Chess også får inn imorgen senest mandag?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke noe om, men jeg er litt skeptisk til at Telekiosken Asker (der jeg står på venteliste) får inn nå. Alle andre jeg har snakket med sier enten at slutten av august/september eller at de ikke vet. Telenor opererer med 28.08.2009 på sine sider. Hvorfor skulle Telekiosken i Asker plutselig få inn i morgen? Telekiosken Sandvika og CC Vest sa at de ikke tok forhåndsbetillinger da de var umulig å si noe om når de ville få inn (de fikk ikke lov til å bestille telefoner).

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed i dag om at min iPhone er sendt fra Netcom/underleverandør moobi. Er de bare veldig trege å sende ut telefonene, eller drypper det inn små partier innimellom? Stygt redd for at telefonen min blir liggende på postkontoret og vente en stund, for på lørdag drar jeg ut av landet en liten tur, håper jeg rekker å hente den før det..

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke noe om, men jeg er litt skeptisk til at Telekiosken Asker (der jeg står på venteliste) får inn nå. Alle andre jeg har snakket med sier enten at slutten av august/september eller at de ikke vet. Telenor opererer med 28.08.2009 på sine sider. Hvorfor skulle Telekiosken i Asker plutselig få inn i morgen? Telekiosken Sandvika og CC Vest sa at de ikke tok forhåndsbetillinger da de var umulig å si noe om når de ville få inn (de fikk ikke lov til å bestille telefoner).

 

28/8 er den tredje puljen da. Den andre puljen er 15/8.. De har allerede utsolgt for første og andre pulje så alle som bestiller nå må vente på tredje.

Endret av coax
Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig å si noe sikkert. Mange (de fleste?) "fanboys" og generelt folk som er opptatt av gadgets, mobiler og teknologi (mange av oss her på diskusjon.no) har vel bestilt eller vil bestille fra nettet. "Den vanlige mannen i gata" kjøper kanskje sin i butikken, men er ikke den første til å ha iPhone 3GS så det tar litt tid før han kanskje oppdager at den er i salg.

Nettbutikkene (hvertfall de fleste) er utsolgt nå, og bruker tid på å levere. I fysiske butikker er nok salget litt mer dynamisk; noen uker vil det bli solgt mange, andre uker mindre. I tillegg, om butikken ikke har noen venteliste så kan man være heldig å stikke innom rett etter at de har fått et nytt parti. Nettbutikker har som regel lister med mange som skal kjøpe og blir derfor utsolgt fort.

 

Litt mer avsidesliggende steder Utenfor de største byene vil det nok kanskje være enda lettere å få tak i en iPhone in-store.

 

Dette er i hvertfall min korte analyse av dagens iPhone-marked.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jailbreaken forsvinner, enkelt og greit. Eneste nye med 3.0.1 er at dem har tettet noen sikkerhetshull i SMS programmet som jeg har skjønt.

 

Kan alltids Jailbreake igjen etter man har oppgradert til 3.0.1. Så har man jailbreaket 3.0.1 igjen da :p Men alt av programmer osv. man la inn må jo reinnstalleres.

 

Kontakter, meldinger etc. blir ikke berørt av å oppdatere. KUN jailbreaken og programmene fra den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...