Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et nybegynnerspørsmål, men spør allikevel.

Hvordan i alle dager får jeg musikken som ligger på min pc over til itunes og deretter min nye iPhone ?

skulle gjerne også ha lagt over en lydbok som jeg har på vanlig mp3 fil.

noen som har oppskriften ? :innocent:

blir veeeeldig glad for svar. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Sarkasme kan så være, men alt du kjøper hos Apple er det meningen du skal ta vare på selv. Om du mister noe du har kjøpt fysisk hjelper det da ikke å gå til butikken og forlange ny. Kjør regelmessig backup av itunesmappen så slipper du slike ting. Evt kunne du ha tatt screenshot av alle programmene før du sletta hele telefonen. Om du har sletta både alt på telefonen, alt på dataen og ikke husker programmer du brukte er det vel ikke akkurat Apple sin feil.

Lenke til kommentar

Nå har dette løst seg, synkroniserer inn alle programmer jeg vil ha...

Alle steder jeg har kjøpt "digitale produkter" gir mulighet til å laste ned på nytt og har en purchase history som nevnt over...

 

Heldigvis har også Apple dette, men jeg klarte ikke finne dette (via iTunes)...

 

*løst*

(sarkasmen hadde vel vært ungått om du kunne svart som ditt andre svar, første gang.. ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Vel, for fremtidig bruk, gjør som meg: Kjøp en minnepinne (om det er nok plass, bruker 16GB selv) og ha den kosntant i USB porten. Så bruker du et program som MS sin synctoy til å speile hele itunesmappen over på pinnen (sammen med evt andre filer etc på maskinen). Da er du alltid sikret mot tap av data du har betalt for.

Lenke til kommentar

Dette blir min første Iphone når jeg får den. Jeg bare lurer hvor er det jeg laster ned apps og hvordan? det er på apple er det ikke? gikk inn på apple og kom inn på itunes der det står at jeg må betale for noen og noen er gratis. bare et eksempel jeg søkte på facebook, og den appen er gratis ikke sant? men når jeg trykker der kommer det opp at jeg må logge meg på en apple konto, men jeg tror ikke jeg har det. Vet ikke om det er gratis eller hva? noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tethering var kjekt! Ikke noe stygg software som med USB modemet jeg har eller Nokia E51 jeg hadde, bare å velge internettdeling i menyen og koble til og det var det (automatisk tilkobling t.o.m). iPhone <3

 

536144022.png

Lenke til kommentar
I itunes, gå på fil - legg til fil i biblioteket eller legg til mappe i biblioteket. Når du har lagt til musikk o.l kobler du til iphone/ipod og synkroniserer.

 

 

 

Tusen Takk for svar. Det var så enkelt at det nesten var litt flaut.men tar det på kontoen for nybegynner. :-) Vet du forresten om iPhone kun støtter mp3 filer og ikke wma ?

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som er ute etter etui/beskyttelse til sin iPhone, så kan jeg på det varmeste anbefale Switcheasy Capsule Rebel. Kult utseende (selvfølgelig smak og behag), god passform, og bør gi god beskyttelse mot støt og riper. Det følger også med skjermbeskytter, men jeg droppet den, siden jeg synes iPhone-skjermen kjennes mye bedre uten. Da får jeg heller risikere noen riper der. Jeg har ikke inntrykk av at det er noe stort problem på disse skjermene.

 

Samtidig vil jeg advare mot Puro Crystal case i hard plast. Jeg kjøpte denne på en lokal elektrosjappe før jeg dro til fjells, siden jeg ikke hadde fått switcheasy-tingen ennå. Problemet med Puro sin er at den samler på lommerusk mellom skallet og telefonen. Dette, kombinert med at du må trekke etuiet fra hverandre når du tar det av (langsmed telefonkantene), medfører farlig fort noen riper. Jeg fikk en liten ripe på baksiden, og den nederste chrome-kanten fikk seg en del riper pga. støv og rusk som samlet seg der. Jeg tror kanskje det finnes tilsvarende etui som dette med gummiinnlegg som muligens hindrer dette, men dette hadde altså ikke det. Hold dere derfor unna dette produktet :)

Lenke til kommentar
Føles ikke telefonen mye tjukkere?

 

Litt, men ikke plagsomt. Synes den ligger bedre i hånda, og gir bedre grep. Knappene fungerer også veldig bra gjennom gummien. Merker at det er kvalitet. Det eneeste negative med passformen, er at du kan se litt krom ned mot de nederste hjørnene. Det er også mulig jack-hullet er litt for lite for enkelte store plugger, siden casen bygger litt utover, men det går i alle fall greit med Koss PortaPro-settet mitt, og det har en sånn plugg som man kunne tro ikke passet ved første øyekast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...