Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at den raskeste måten å få kloa i en 3GS nå om dagen er å ringe kundesenteret til de store kjedene regelmessig. Vet at f.eks Elkjøp kundesenter kan se hvilke butikker i hele landet som har tlf. inne.

Når enten NetCom eller Telenor får f.eks 200 tlf. levert blir en del av dem sent til folk på venteliste (som er lang nå) mens resten blir sent ut til butikker hvor ingen faktisk vet de har ankommet, annet enn de som jobber der selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Da sitter jeg her på vakt, nettet gikk ned, jeg satt i gang tethering med min iphone mot min macbook med kabel, funker konge, jeg laster ned i 200/250 kb/s, ser på fotball stream, surfer og er på irc, og ALT er konge!:D glad jeg har iConnect fra NetCom funker knall!

 

Hvordan fikk du fikset tethering?

 

Ed8it: NVM, så det bar det det operatørinnstillingsoppdateringen var :D ser det er internettdeling i menyen nå. Kjekt! Modemet mitt gikk til helvete i går, men har et USB 3G modem også

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Hvorfor avbestiller folk egentlig?

Er det pga at det tar for lang tid?

Personlig har jeg ikke sånn "dire need", har jo allerede en mobil som jeg kan bruke fram til det.

 

Min histore var iallfall jeg forhåndsbestilte til mandag 27. Juli, ringte torsdag, ble fortalt at det sto som levering 11. August, så da avbestilte jeg. stilte meg tidlig i kø fredag morgen og var NR 1 i køen. Senere på dagen fikk jeg mail om at telefonen var telenor var på vei

 

 

 

Så dere som avbestilte fikk likevel telefonen i posten med faktura på kun telefonen, og slapp unna abbonement?

 

ja, virker som jeg bare betaler 1880 kr inkl frakt for en 32GB 3GS :new_woot:

 

Så ble den solgt for 8000... trenger da ikke 2

 

Visst jeg var deg ville jeg nok ikke tatt seieren på forskudd, når de oppdager at den telefonen som ble sendt for mye ikke ble returnert :)

 

Men er mulig du er heldig dog ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kostnaden sier ikke en dritt så lenge du ikke sier hvor mye av det som er ringing, sms etc. i RIKTIGE ENHETER (antall sms, minutter), ikke antall kroner

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så gale, mer enn nok til at jeg for eksempel kunne holdt meg oppdatert på seriefronten eller lignende på hytteturer og slikt. :)

 

Tror det blir iPhone 3GS på meg (ikke sikker på om jeg skal ha 16 eller 32 GB, tror ikke jeg trenger 32) med iConnect utover høsten.

Lenke til kommentar

Netcom iConnect er definitivt et abonnement som passer min iphone-bruk, i alle fall. Ubegrenset datatrafikk er verdt et par hundrelapper i måneden, spesielt når man kan bruke det som mobilt bredbånd for PC også. Litt synd med manglende Linux-støtte, bare (såvidt meg bekjent, har ikke prøvd). Herlig å kunne bruke alskens nettradioer, streaming-greier etc. uten å tenke på om du er i nærheten av trådløst nett eller om det koster per MB. Prøver også å bruke Facebook, mail, msn etc. fremfor MMS og SMS, så sparer man litt der også :)

 

Vil ellers si at jeg er positivt overrasket over kameraet på 3G S etter å ha vært til fjells en snau uke, hvor jeg har fått tatt en del fine bilder av natur, folk og fisk (skrytebilder). Det at man kan bestemme hvilken del av motivet kameraet skal sette lukkertid/lysømfindtlighet etter er en veldig praktisk egenskap jeg ikke har vært borti før, som gjør mye for bildekvaliteten. Kan ikke si jeg har savnet 8MP og fjas, men det er selvfølgelig en tradeoff at de har valgt bort blits/lys til fordel for en mer strømlinjeformet telefon (går ut fra at det er derfor). Jeg mener det er riktig valg. Litt av apellen til iPhone er at den er utformet etter less is more-prinsippet. Klarer man ikke å få til en funksjon bra, er det like greit å droppe den.

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Det står at med iConnect, så står det at etter 5 GB vil hastigheten reduseres. Noen som vet hva hastigheten da begrenses til?

 

Edge hastighet. ned fra 3G seff, er ikke sikker på hvor raskt d er, har sett noen si 200 kb/s. men er er vell en enkel sak i finne ut av.

Endret av Tern
Lenke til kommentar

Ny PC + Ny programvare (3.0.1) = rensket iPhone...

 

Hvor pokker finner jeg alle appene jeg har kjøpt.?

Går ikke å sitte å søke frem en og en app etter hukommelsen, jeg vil ha Alle apps jeg har betalt for, i en liste....

 

Er det virkelig for mye å be om Apple****...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ny PC + Ny programvare (3.0.1) = rensket iPhone...

 

Hvor pokker finner jeg alle appene jeg har kjøpt.?

Går ikke å sitte å søke frem en og en app etter hukommelsen, jeg vil ha Alle apps jeg har betalt for, i en liste....

 

Er det virkelig for mye å be om Apple****...?

 

 

om du ikke gidder kopiere dem over fra gamle-PCen kan du jaggu ha det så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...