Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Jeg skal hente min 3GS på posten i dag,men får først portert nummeret mitt fra Tele2 til Netcom den 20.08. Har fått sim-kort fra Netcom.Må jeg vente til porteringen er gjennomført før jeg kan aktivere telefonen eller går dette greit så lenge jeg faktisk har sim-kort fra Netcom i telefonen?

Aktiviserte tlf med et kontantkort fra telenor i går og bruker det ennå i påvente av nytt onecallsimkort selv.. virker som alt går greit sålenge du har et simkort fra samme leverandør som du har kjøpt tlf fra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme her! Fikk 3gsen levert i dag, knallfornøyd sålangt :) Betalte 2490-, + et år med superpluss 129,- pr mnd = 4038,-! Bare å ringe telenor å få låst den opp, legge telenor superplussimkortet i skuffen, og bruke onecallsimkortet :cool:

 

Blir det 4038 kr for alt? Eller blir det 4038 + iphone prisen?

jeg betalte 4038,- for alt ja..(onecallforbruket kommer i tillegg selvsagt=) hadde nok ikke vært sååå fornøyd hvis jeg hadde betalt 4038+2490=6528,- :p

Prisen på 16gb har vel gått opp 200 kr siden jeg bestilte så da blir totalen 4238.

Finner totalprisen på tlf med alle de forskjellige abonnementene på nettbutikken til telenor ;)

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Like moro å skrive "spiller nå spiller nå (etc)" som sangtittel. Hakk i plata ftw. Den som currently er i sangtittelen passerer ikke på youtube xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...