Gå til innhold

Battlefield Bad Company. Xbox 360 eller PS3.


G25

Anbefalte innlegg

Spillet i seg sjølv er ganske bra. Det einaste som gjer det litt kjedeleg i blant er at det på ein måte ikkje er noko spesielt med dette i forhold til dei andre BF spilla.

 

Ville strekke meg så langt å si at ødeleggbare omgivelser er rimelig spesielt i forhold til de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
UK:

27. jun

Nordic:

26. jun

US:

23. jun.

 

Har forhåndsbestilt det, men tviler på at jeg klarer vente til da.

Så blir vel nedlasting når det kommer til US, for å å spille det når

jeg får det i posten.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk syter så fælt. Spilt demoen på 360 i 9 timer, ja du hørte det. Er ingen hardcore gamer, spiller som regel 1-2 timer i strekk, 4 i det meste. Men BF: BC var faktisk VELDIG bra, det har sine problemer, litt lagg noen ganger osv.

 

Men jeg morer meg ved å skyte ned bygninger, sniperen kan bli litt mer tweaka, kontrollen suger ikke, alt er en vanesak folkens.

 

 

Skal ABSOLUTT prøves. Jeg må innrømme at jeg var negativt innstilt til demoen da jeg skulle prøve den (mye pga responsen her på forumet), men til min store forundring var det KNALL! Singleplayer sugde, men hvem bryr seg? Det er multiplayer som gjelder.

 

PS: Unnskyld for den norsken som har blitt servert foran øynene foran dere, men det er sent og jeg er fortsatt i gledesrus i om å slippe muntlig og skriftlig eksamen. (1 VK, allmenn :) )

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig PS3en tilbake og kan sammeligne hva jeg vil

Tok å lastet ned BFBC-demoen til PS3, etter den var ferdig så starter jeg den opp

Med engang jeg kommer inn i demoen og første levelen ser det ut som så får jeg ett sjokk

BFBC var jævla grått iforhold til 360 demoen, selv jeg hadde tatt full hdmi range

360versjonen hadde bedre farger og mindre screen-tearing iforhold til PS3-versjonen..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

For meg, er det ikke bare grafikk som teller. Det er også viktig at det blir mulig og spille spillet. Selv synes jeg PS3 kontrolleren ikke fungerer godt i det hele tatt på FPS spill, så jeg velger og kjøpe det på Xbox 360 pga det. Her bruker man jo en kontroll som definitivt kan brukes til FPS spill.

Lenke til kommentar
Da fikk jeg endelig PS3en tilbake og kan sammeligne hva jeg vil

Tok å lastet ned BFBC-demoen til PS3, etter den var ferdig så starter jeg den opp

Med engang jeg kommer inn i demoen og første levelen ser det ut som så får jeg ett sjokk

BFBC var jævla grått iforhold til 360 demoen, selv jeg hadde tatt full hdmi range

360versjonen hadde bedre farger og mindre screen-tearing iforhold til PS3-versjonen..

 

Signed!

 

Det ser rett og slett nitrist ut i forhold, faktisk så lurte eg på om noe var galt på 360 versjonen da eg testet den i ettertid.

Lenke til kommentar
Da fikk jeg endelig PS3en tilbake og kan sammeligne hva jeg vil

Tok å lastet ned BFBC-demoen til PS3, etter den var ferdig så starter jeg den opp

Med engang jeg kommer inn i demoen og første levelen ser det ut som så får jeg ett sjokk

BFBC var jævla grått iforhold til 360 demoen, selv jeg hadde tatt full hdmi range

360versjonen hadde bedre farger og mindre screen-tearing iforhold til PS3-versjonen..

 

Signed!

 

Det ser rett og slett nitrist ut i forhold, faktisk så lurte eg på om noe var galt på 360 versjonen da eg testet den i ettertid.

Hæ, hva snakker dere om? Jeg klarer nesten ikke se noe forskjell :/

Jeg har samme innstillinger på ps3 "kanalen" og 360 kanalen på tv'n.

Lenke til kommentar

Kjører begge konsollene over HDMI, testet med samme instilling på begge HDMI kanalene eg også. Det er sopass forskjell at eg neppe hadde greid å kalibrere PS3 versjonen noe særlig bedre via TV`en min ihvertfall.

 

Av nysgjerrighet, setter eg i gang å tester litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...