Gå til innhold

Battlefield Bad Company. Xbox 360 eller PS3.


G25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå testet demoen til Xbox 360 og PS3.

Begge er koblet opp med HDMI til 50" Plasma TV og har sammenlignet.

 

Kort fortalt synes jeg Xbox 360 versjonen er best. Største forskjellen er FPS drops til PS3.

Endret av G25
Lenke til kommentar
Har testet begge og jeg kunne ikke se noen nevneverdig forskjell. Men selve spillet derimot suger.

 

Kan dere som sier spillet suger argumentere dere?

Er så irriterende å se folk skriver at spillet er dritt, dårlig og suger uten å si hvorfor.

Spesielt når jeg syntes det er bra! :p

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

syntes det var artig jeg, MP tar litt tid å komme seg inn i men etter det så er det ganske morro.

 

endeliig et skyte spille som ikke er grått og svart!

Lenke til kommentar
forskjellen er FPS drops til PS3.

 

Enig. Har prøvd begge versjonene på samme TV og det er helt klart PS3 som sliter med frameraten. Mye bedre på Xbox versjonen.

 

Syntes selv at det ikke har vært noe irriterende eller mye frame drops, men det er til tider merkbart.

Krosjefen, jeg syntes det er bedre enn cod4, men

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker fra intervju med DICE er spillet utviklet for/på 360-plattformen og portet til PS3. Spilte ferdig demoen og ble skuffet over spillet. Det er ikke noe annet enn nok et vanlig FPS-spill og i tillegg manglet det den gode gamle Battlefield-stemningen. Dessuten sliter spillet med fps-drops på PS3 pga dårlig porting (Men ikke så dårlig som Rainbow Six: Vegas)

 

Gi meg CoD4 med kjøretøy.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Satt meg ned ein liten stund med demoen på 360 no. Syns det føles som eit heilt nytt spill siden Betae`en, stort sett. Mye bra tweaking på kontroll og våpen, lyden er superb og spillet holder jvent over bra flyt.

 

Eg blei faktisk litt overrasket, for dete vare så utrolig mye artigere enn eg hadde forventet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...