Gå til innhold

Battlefield Bad Company. Xbox 360 eller PS3.


G25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes vel enkelte her inne som er i besittelse av både PS3 og 360 verjonen av GTA, ta ett steg frem folkens og gi ders dom :)

 

Jeg har spilt begge og det er klar forskjell mellom dem. 360 versjonen flyter merkbart bedre, mindre blurry og ser generelt bedre ut.

 

Her er forøvrig en GTA4 sammenligning til fra Videogamer.com, siden folk her mener Eurogamer hater PS3 osv... Latterlig.

 

At a push we'd say that the pop-in is better in the PS3 game, but the frame rate seems generally smoother in the Xbox 360 game. Of more importance though is how rough the PS3 game looks in comparison to the Xbox 360 version. With both consoles set to 720p and connected to our 55" Sony HD TV via HDMI the PS3 game clearly features more aliasing issues and a general roughness.

 

In comparison the Xbox 360 game is far sharper. Lighting is also an area of difference. The PS3 game features more yellow, giving it a slightly garish appearance, while the 360 game's more subdued lighting looks more natural.

 

Verdict:

Much has been made of the pop-in seen in the Xbox 360 game, but it's a minor problem that most gamers won't even notice. What is more significant is the roughness of the PS3 game, which came as quite a surprise after spending an awful lot of time with the 360 game. You won't be disappointed with either, but if you're only interested in the visuals we'd definitely recommend you buy the 360 game.

 

http://www.videogamer.com/features/article...4-2008-389.html

 

Men, men...varmere farger på PS3! Tydelig alt det gjør er å gi spillet et gult look.

Endret av lavard
Lenke til kommentar

Har slettet en drøss innlegg som består av personangrep, diskusjon på person fremfor sak og forsøk på å lage dårlig stemning. Innleggene er slettet, selv om de også inneholdt andre ting som brukeren ønsket å si (se det som en del av straffen).

 

Egentlig ganske utrolig at så mange tråder her inne i spillforumet glir over i krangel på grunn av at det finnes mer enn én bra konsolltype i verden? I de fleste andre forumdeler holder man seg for god til sånt. Skjerp dere!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor diskutere GTA4 i en bad company tråd?

 

men jo kjøp spillet til 360, så kan du spille med selveste meg på live!

god nok grund i seg selv.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Det finnes vel enkelte her inne som er i besittelse av både PS3 og 360 verjonen av GTA, ta ett steg frem folkens og gi ders dom :)

 

Etter mye om og men så fikk jeg endelig svaret att GTA IV til PS3 er bedre enn 360

Har spilt over 10 timer på begge versjonene!!

 

Ja 360 har nok bedre framerate, men ikke mye det er snakk om. 360 versjonen sliter med masse AA mangel og mye mer popups, ser bilene mangler masse AA, vinduer, vegger, trær, til og med folk sine klær popper opp når du kjører nærme dem. Til og med broderen min som ikke er grafikkslut som jeg er merker att det er mye mindre AA på 360 enn PS3 på GTA IV... PS3en har og litt mangel på AA, men ikke fullt så mye som på 360 ;)

 

PS3en har mindre framerate enn 360, men bedre AA og mye mindre pop-ups

Jeg legger mer merke til grafikkfeilene i 360 på GTA IV enn på PS3-versjonen av GTA IV

 

Dette er min dom: PS3 versjonen ser bedre ut enn 360 versjonen på GTA IV

 

Kan være dette skjer med Battlefield Bad Company, viss dette skjer så kjøper jeg det til min PS3 når den kommer tilbake!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det finnes vel enkelte her inne som er i besittelse av både PS3 og 360 verjonen av GTA, ta ett steg frem folkens og gi ders dom :)

 

Etter mye om og men så fikk jeg endelig svaret att GTA IV til PS3 er bedre enn 360

Har spilt over 10 timer på begge versjonene!!

 

Ja 360 har nok bedre framerate, men ikke mye det er snakk om. 360 versjonen sliter med masse AA mangel og mye mer popups, ser bilene mangler masse AA, vinduer, vegger, trær, til og med folk sine klær popper opp når du kjører nærme dem. Til og med broderen min som ikke er grafikkslut som jeg er merker att det er mye mindre AA på 360 enn PS3 på GTA IV... PS3en har og litt mangel på AA, men ikke fullt så mye som på 360 ;)

 

PS3en har mindre framerate enn 360, men bedre AA og mye mindre pop-ups

Jeg legger mer merke til grafikkfeilene i 360 på GTA IV enn på PS3-versjonen av GTA IV

 

Dette er min dom: PS3 versjonen ser bedre ut enn 360 versjonen på GTA IV

 

Kan være dette skjer med Battlefield Bad Company, viss dette skjer så kjøper jeg det til min PS3 når den kommer tilbake!!

Det er da ikke noe AA i det hele tatt på PS3 versjonen.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Forstår du ikke hva jeg mener?

Det jeg vil fram til er att PS3 har bedre AA på bilene enn på 360 der alt hadde ujevne kanter i forhold til PS3 versjonen der bilene hadde mindre ujevne kanter!

Ifølge eurogamer har ikke ps3 versjonen noe AA.

Har ikke prøvd selv, så jeg bare gjentar det de skriver.

 

Edit: Glemte nesten at dette handlet om BF:BC. Som sagt skal jeg ha det til 360 på grunn av Live, men jeg har ikke somlet meg til å kjøpe headsett til ps3 ennå, så det er også en faktor.

Har også flere "venner" på xboxen.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Forstår du ikke hva jeg mener?

Det jeg vil fram til er att PS3 har bedre AA på bilene enn på 360 der alt hadde ujevne kanter i forhold til PS3 versjonen der bilene hadde mindre ujevne kanter!

Ifølge eurogamer har ikke ps3 versjonen noe AA.

Har ikke prøvd selv, så jeg bare gjentar det de skriver.

 

Edit: Glemte nesten at dette handlet om BF:BC. Som sagt skal jeg ha det til 360 på grunn av Live, men jeg har ikke somlet meg til å kjøpe headsett til ps3 ennå, så det er også en faktor.

Har også flere "venner" på xboxen.

 

Han fyren prater bare tull. Ikke er det særlig forskjell i pop up heller. Men mindre han har spilt en pirat kopi på 360 eller drevet på 360'en hans sliter litt.

Lenke til kommentar
Forstår du ikke hva jeg mener?

Det jeg vil fram til er att PS3 har bedre AA på bilene enn på 360 der alt hadde ujevne kanter i forhold til PS3 versjonen der bilene hadde mindre ujevne kanter!

Ifølge eurogamer har ikke ps3 versjonen noe AA.

Har ikke prøvd selv, så jeg bare gjentar det de skriver.

 

Edit: Glemte nesten at dette handlet om BF:BC. Som sagt skal jeg ha det til 360 på grunn av Live, men jeg har ikke somlet meg til å kjøpe headsett til ps3 ennå, så det er også en faktor.

Har også flere "venner" på xboxen.

 

Han fyren prater bare tull. Ikke er det særlig forskjell i pop up heller. Men mindre han har spilt en pirat kopi på 360 eller drevet på 360'en hans sliter litt.

 

Haha måtte bare få en latter :D

Jeg sitter på original spillet til 360 og selve maskinen er 2 måneder gammel

 

Enda står jeg på mitt GTA IV til PS3 har mindre grafikkfeil enn til 360!!

Viss du kan si att 360 ikke har noen former for pop-ups, skaff deg briller...

Jeg trenger ikke skaffe briller da jeg har det allerede :p

 

Men viss grafikken er prikk lik på Battlefield Bad Company så går jeg nok for PS3 versjonen pga gratis onlinedel!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Forstår du ikke hva jeg mener?

Det jeg vil fram til er att PS3 har bedre AA på bilene enn på 360 der alt hadde ujevne kanter i forhold til PS3 versjonen der bilene hadde mindre ujevne kanter!

Ifølge eurogamer har ikke ps3 versjonen noe AA.

Har ikke prøvd selv, så jeg bare gjentar det de skriver.

 

Edit: Glemte nesten at dette handlet om BF:BC. Som sagt skal jeg ha det til 360 på grunn av Live, men jeg har ikke somlet meg til å kjøpe headsett til ps3 ennå, så det er også en faktor.

Har også flere "venner" på xboxen.

 

Han fyren prater bare tull. Ikke er det særlig forskjell i pop up heller. Men mindre han har spilt en pirat kopi på 360 eller drevet på 360'en hans sliter litt.

 

Haha måtte bare få en latter :D

Jeg sitter på original spillet til 360 og selve maskinen er 2 måneder gammel

 

Enda står jeg på mitt GTA IV til PS3 har mindre grafikkfeil enn til 360!!

Viss du kan si att 360 ikke har noen former for pop-ups, skaff deg briller...

Jeg trenger ikke skaffe briller da jeg har det allerede :p

 

 

Har kun sett særlig pop up på 360 GTA4 med piratkopi. Uansett så er forskjellen på det minimal. Forskjellen på frameraten og oppløsningen er ikke det.

 

Men viss grafikken er prikk lik på Battlefield Bad Company så går jeg nok for PS3 versjonen pga gratis onlinedel!

 

Så du har altså ikke Live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Du fikk vel en måned med GTA IV? :)

Uansett, mindtooth viste meg en ebaylink her på forumet

hvor man kunne kjøpe 13 måneder live for bare 360kr eller noe.

Du fikk koden i mail og 1000 folk hadde sagt at det var en god

tjeneste og funket bra.

 

Cheap'o!

Lenke til kommentar
Du fikk vel en måned med GTA IV? :)

Uansett, mindtooth viste meg en ebaylink her på forumet

hvor man kunne kjøpe 13 måneder live for bare 360kr eller noe.

Du fikk koden i mail og 1000 folk hadde sagt at det var en god

tjeneste og funket bra.

 

Cheap'o!

DET er et bra tilbud.

Vanlig vis er det vel 500 for 12 måneder.

Lenke til kommentar
Du fikk vel en måned med GTA IV? :)

Uansett, mindtooth viste meg en ebaylink her på forumet

hvor man kunne kjøpe 13 måneder live for bare 360kr eller noe.

Du fikk koden i mail og 1000 folk hadde sagt at det var en god

tjeneste og funket bra.

 

Cheap'o!

Den skal jeg spare til Gears 2 og Fable 2 den 30dagers Live ;)

ikke vitsi å bruke den på Battlefield Bad Company :p

Lenke til kommentar
Huff å huff. La oss bare si at mange er bedre på xbox 360. Noen ganger er forskjellene ubetydelige, mens at andre ganger er forskjellene større. I enkelte tilfeller har ps3 versjonene vært bedre.

 

Tror seriøst ikke det finnes et eneste spill som er bedre på PS3 faktisk. Folk sa DMC4 var det lenge men det stemte heller ikke. Man slipper jo 25 minutters installering også.

 

Og det spillet var jo en PS3 eksklusiv helt frem til slutten også og ble vel porta rimelig raskt over.

 

 

Er ikke GTA IV bedre på Ps3 da?

 

Til trådstarter kjøp det spillet på den konsollen på det spillet vennene dine gjør, vis du driter i det så kjøp det på Ps3 (vis det har like bra grafikk som x360). På ps3 så kan du spille online gratis og det er vel blitt veldig stabilt nettverk med ps3en nå?

Lenke til kommentar
Huff å huff. La oss bare si at mange er bedre på xbox 360. Noen ganger er forskjellene ubetydelige, mens at andre ganger er forskjellene større. I enkelte tilfeller har ps3 versjonene vært bedre.

 

Tror seriøst ikke det finnes et eneste spill som er bedre på PS3 faktisk. Folk sa DMC4 var det lenge men det stemte heller ikke. Man slipper jo 25 minutters installering også.

 

Og det spillet var jo en PS3 eksklusiv helt frem til slutten også og ble vel porta rimelig raskt over.

 

 

Er ikke GTA IV bedre på Ps3 da?

 

Til trådstarter kjøp det spillet på den konsollen på det spillet vennene dine gjør, vis du driter i det så kjøp det på Ps3 (vis det har like bra grafikk som x360). På ps3 så kan du spille online gratis og det er vel blitt veldig stabilt nettverk med ps3en nå?

 

 

du drog jo ikkje inn dei elementa som faktisk gjer x360 overlegen online, klart det er gratis men tristere teneste ska ein leite lenger etter enn PSN... invites, messaging, venneliste, private chat..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...