Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en litt rar variant med pakken fra Schiit (USB Gen 5 for Yggdrasil). Ser ut som Schiit bare oppga pris på produktene (2 * 100 USD); og jeg fikk kun MVA på 200 USD (ikke noe frakt).

Var nettopp å hentet mitt Gen 5 USB Upgrade Kit og der var og verdien bare skrevet til 100 dollar, ingen frakt nevnt så da ble det bare betalt MVA på 100 USD her, de hadde og lagt ved en Pyst USB kabel i esken som jeg ikke hadde bestilt. Det vites ikke om det var en feil eller om de bare gjorde det for å være litt greie, jeg klager ikke vartfall :D

Lenke til kommentar

Vanligvis får man MVA på verdi av varen + frakt (hilsen den Norske staten). Men Schiit oppgir kun verdi av produktet og nevner ikke et pip om frakt - dermed slipper man billigere unna. Jeg bestilte 2 * Schiit Gen 5 USB for Yggdrasil til verdi av 100 USD for hver (200 USD totalt).

Lenke til kommentar

Testet Bose QC25 et par ukers tid. Første gang jeg bruker støykansellerende hodetelefoner. Ikke bare føler jeg at de ble klam av å gå med en liten stund (var de putene av skinn-type. Liker mesh/stoff best) og følte ubehag av støydempingen. Er det slik at liker man ikke en type støydemping så er de fleste dårlig? Føler for å gi opp det litt. Ikke synes jeg lyden heller var noe bra, men det visste jeg på forhånd.

 

edit: Fjernet delen om tips til headset, så det var egen tråd om det.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Skinn-puter trenger ikke bli varmt/klamt. Veldig happy med mine Audeze hodetelefoner. Joda, men merker det når det er 30 grader midt på sommeren, men blir fortsatt ikke ubehagelig. 

 

Akkurat nå sitter jeg bare i spenning og venter på å få tilbake de oppdaterte LCD-XC hodetelefonene. Har bare vært uten dem i litt over en uke, men savnet er stort. 

Lenke til kommentar

Ser at mitt Gen-5 kort har en RJ12 kontakt som jeg ikke har sett på bilder av noen andre Gen-5 USB kort. Kortet er av Ver 1.1 . Håper det ikke er noe som må programmeres på kortet for å få det til å fungere i DACen.

 

8wUCBHa.jpg

Hvilken DAC er dette til ? Mine til Yggdrasil har ikke noe RJ12. Kortene er versjon 5.2

Lenke til kommentar

 

Hvilken DAC er dette til ? Mine til Yggdrasil har ikke noe RJ12. Kortene er versjon 5.2

Det er til gungnir multibit, og det virker ikke til at andre på headfi heller har denne kontakten, må kanskje sende en mail til schiit å spør om det er riktig.

 

Det ville jeg gjort; bare for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar

For de som er ute etter trådløse hodetelefoner på reisen sin, så kjører netonnet tilbud på MDR-1000X akkurat nå til 2700,-. Det er en veldig bra pris spør du meg :)

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/sony-mdr-1000x-black/239136.11605/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=239136%2B-%20Sony%20MDR-1000X%20-%20Black&utm_campaign=Productfeed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...