Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ser den har ligget der i 10 dager , men er ikke så mye å kiker inne på finn å ser så mye , holder meg mer til bruktmarkedet på hifisentralen. Men når jeg så det var et Orpheus sett liggende for salg på finn.no var det like før jeg ramlet av stolen ! Er jo ofte en del fuss om et slikt et blir lagt ut på ebay , når jeg plutselig finner det på Finn ble jeg noe sjokkert :p Et komplett Orpheus sett er tross alt helt enormt sjeldent !

Lenke til kommentar

Har fått modien i hus. Enorm forskjell fra STX kortet mitt.

Er som dag og natt i forskjell.

Alt er bedre med modien.

Dypere mere presis bass.

Diskant og mellomtone er klarere.

Dette er mye lettere å høre på enn Asus Xonar STX uten tvil.

 

Angre ikke et sekund på dette kjøpet :p

 

post-113866-0-65221500-1381852842_thumb.jpg

 

Endret av Netrum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

IEMs? Det er hvert fall min favoritt for portabel bruk for å høre på musikk, ikke er det fryktelig dyrt for gode propper, og de er som regel lettdrevne at det ikke er noe behov for, men selfølgelig en fordel, å ha en amp.

 

Er jo fordeler med propper også, men jeg synes støyen litt for lett kommer igjennom på dem hvis kilden og opptaket ikke er bra. Jeg synes i alle fall de er mye mindre tilgivende enn en headset.

Lenke til kommentar

Yessda. Da venter jeg i spenning, mens jeg sover, på å komme meg på jobb i morgen (idag) og varelevering kommer. Med de nye Denon AHD-7100 mine :dribble: Oh lord, som jeg gleder meg. Blir vel en Asgard2 + en Bifrost etterhvert og, kjenner jeg meg selv rett :wee: (Og kanskje en Astell&Kern Ak100 til utebruk med B&W P5, evt en iBasso. Mye å bruke penger på :D )

Lenke til kommentar

 

Er jo fordeler med propper også, men jeg synes støyen litt for lett kommer igjennom på dem hvis kilden og opptaket ikke er bra. Jeg synes i alle fall de er mye mindre tilgivende enn en headset.

Det er forsåvidt et poeng, men min erfaring er at det merker man ikke når man likevel er ute og går, sitter på bussen etc.

Lenke til kommentar

Hvis man har sånn passe store ører (Ikke stort hode) Og ser etter sånn passe portable hodetelefoner som skal kobles til s3, pc og senere evt dac/amp hva ser man etter da? Har nå et billig AKG Dj518 som har grei lyd, men presser litt hardt på ørene mine.

 

Bose QC15 er nede i ca 2000,- og er herlige hodetelefoner til reise/trening. Lydkvaliteten er kanskje ikke allverden, men isolasjonen er fantastisk.

Lenke til kommentar

Er Koss Iporta det beste headsettet du får i kvalitet kontra pris? Kjøpte meg nylig det, og lyden er bedre enn fra Portapro. Var også betydelig høyere volum på Koss enn pioneer sj-751 headset.

 

Er Koss det beste man får i kvalitet kontra pris?

Iporta er samme som portapro, men med en mikrofon på kabelen.

 

De er ikke spesielt bra, ikke en gang for prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...