Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
360 får eksklusivt innhold så tror de fleste med begge plattformene vil velge den.

 

Hvor mange % av de som kjøper spill, betaler for nedlastbart innhold? Tror ikke den prosenten er 100 % i værtfall. Nei, tror nok at en liten % andel vil kjøpe xbox 360 versjonen fordi de vil ha ekstra innholdet. Men like liten % andel vil kjøpe spillet på ps3 fordi de alltid har spilt serien på playstation.

Lenke til kommentar
Men like liten % andel vil kjøpe spillet på ps3 fordi de alltid har spilt serien på playstation.

 

Ja jeg klarte meg uten xbox sist generasjon, så jeg har helt klart spillt mest GTA på playstation. Faktisk aldri spillt GTA på annet enn sonys maskin hehe. Men denne gangen blir det nok på 360. Muligheten til å laste ned ekstra innhold, pluss håndkontrollen gjør at det ikke er noe å lure på.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde både 360 og PS3, ville nok kjøpt det til 360. Noe pga de eksklusive innholdet, men mest fordi jeg liker 360-kontrollen best til den slags spill. Faktisk så ville jeg nok kun kjøpt eksklusive titler til PS3, om jeg hadde en (MGS, Final Fantasy, Gran Turismo osv.).

 

PS3 er en kjempekonsoll, og jeg er sikker på at GTA IV vil bli like bra på begge konsollene :)

Lenke til kommentar
360 får eksklusivt innhold så tror de fleste med begge plattformene vil velge den.

 

Hvor mange % av de som kjøper spill, betaler for nedlastbart innhold? Tror ikke den prosenten er 100 % i værtfall. Nei, tror nok at en liten % andel vil kjøpe xbox 360 versjonen fordi de vil ha ekstra innholdet. Men like liten % andel vil kjøpe spillet på ps3 fordi de alltid har spilt serien på playstation.

Selv om et flertall kanskje gjør samme valg, gjør ikke det valget riktigere. Man må være uopplyst for å velge PS3-versjonen når den andre utgaven får hele to ekstra episoder samt at spillet også er utviklet til den. Mulig du har rett, men det får være deres tap.

Lenke til kommentar
Selv om et flertall kanskje gjør samme valg, gjør ikke det valget riktigere. Man må være uopplyst for å velge PS3-versjonen når den andre utgaven får hele to ekstra episoder samt at spillet også er utviklet til den. Mulig du har rett, men det får være deres tap.
+1

 

Har båe* PS3 og X360. Det blir 360 av eit par grunnar:

- Achievments

- Eg likar handkontrollen betre på 360

- 2 eksklusive episodar

- Rockstar har nytta 360 som lead plattform (såvidt eg kan hugsa og ha lese).

 

Jau, båe er eit ord:

båe: begge el. båe peikande pron (norr báðir, gen. beggja) brukt om to (personar, ting, omgrep) for å uttrykkje at dei er omtalte saman el. høyrer naturleg i hop: dei gjekk b- to / ho braut b- føtene / på b- sider av elva / på b- voner på det uvisse

 

 

Gaz :)

Lenke til kommentar
360 får eksklusivt innhold så tror de fleste med begge plattformene vil velge den.

 

Hvor mange % av de som kjøper spill, betaler for nedlastbart innhold? Tror ikke den prosenten er 100 % i værtfall. Nei, tror nok at en liten % andel vil kjøpe xbox 360 versjonen fordi de vil ha ekstra innholdet. Men like liten % andel vil kjøpe spillet på ps3 fordi de alltid har spilt serien på playstation.

Nei, det er nok longt ifrå 100% - det har du heilt rett i. Såvidt eg veit så vil vel PS3 også få meir innhald til GTA IV. Einaste forskjellen er at 360 får akkurat same innholdet som PS3, berre med 2 eksklusive episodar.

 

Trur innhaldet vil bli prisa ganske likt på dei to konsollane.

Lenke til kommentar

Nå har nå MS kjøpt rettighetene til ekslusivt innhold så om PS3 får noe det tviler jeg på, MS har tross alt blad opp fine summer for dette.

 

Skal selv ha det til X360, handkontrollen til PS har vært og er fremdeles et makkverk til slike type spill og har jeg alternativer å velge i så velger jeg mye heller et hvilket som helst alternativ over PS kontrollen, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...