Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt ærlig synes jeg alltid gta serien har vært best på pc. På grunn av helt overlegen kontroll i forhold til ps2/xbox. Ulempen denne gangen er at det ikke er annonsert at det kommer dit.

Det er bekreftet en PC-versjon i oktober?

Kilde, men rykte eller bekreftet?

Morsomt å se hvordan noen 'ikke bryr seg' om at GTA får eksklusivt innhold på PS3, siden 'man får nok å spille på'. Hadde dette blitt offentliggjort etter release hadde det vært en annen tone.

 

Eneste grunnen til at folk velger PS3 er:

1. De har ikke Xbox

2. Fanboys, de velger PS3 på prinsipp

Det er det dummeste jeg har hørt. Det er da absolutt ingen regel som sier man må ha det på xbox.

Rockstar har selv sagt at hvis du vil ha maksimalt utbytte av ditt GTA-kjøp så går du for Xbox-versjonen. Så enkelt er det.

Jeg er 100% sikker på at du ikke har en troverdig kilde på det.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Jeg må i så fall være tidenes teiteste PS3-fanbåi som klarte å kjøpe meg en 360 i tillegg. Jeg skulle jo egentlig bare ha en brødrister, jeg.

Ikke legg ord i andre folks munn, sier nå jeg. Verden er ikke kun svart og hvit vet du.

Jeg snakker om PS3-versjonen av GTA, ikke konsollen. Jeg har konsollen selv.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at folk velger PS3 er:

1. De har ikke Xbox

2. Fanboys, de velger PS3 på prinsipp

Det er det dummeste jeg har hørt. Det er da absolutt ingen regel som sier man må ha det på xbox.

Er vel ikke det jeg sier? Jeg sier ganske enkelt at det er de eneste mulige grunnene for å velge en PS3-versjon over xbox. PS3-versjonen har ingen fordeler overfor xbox, så hvorfor velge den hvis du har begge konsollene?

 

Rockstar har selv sagt at hvis du vil ha maksimalt utbytte av ditt GTA-kjøp så går du for Xbox-versjonen. Så enkelt er det.

Jeg er 100% sikker på at du ikke har en troverdig kilde på det.

Hvordan kan du være så sikker når du har feil?

"They're identical games," Simon continued. "We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want.

 

"But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose," Simon said.

http://news.softpedia.com/news/Rockstar-Bu...nce-61011.shtml

Prøvde å finne artikkelen på kotaku, men søket er elendig. Endte opp med å måtte google det. Du kan gjerne google det selv for å finne flere kilder. Påståelige tullinger er grenseløst irriterende.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Jeg skal ha det til Xbox 360 utelukkende fordi der får jeg achivements.

 

Alle spill som kommer til begge konsoller kjøper jeg alltid til 360 pga achivements.

Det er bare så herlig å høre den blupp-lyden som sier jeg har gjort meg fortjent til noe.

Jeg er som en hund som venter på kjeks.

Blupp! :grin:

Elsker den blupp-lyden jeg også. Bruker den som meldingsvarsel på telefonen min. Noen ganger, hvis jeg får en melding eller noe sånt på 360n tror jeg at jeg får melding på tlf. Og vice versa.

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvordan noen 'ikke bryr seg' om at GTA får eksklusivt innhold på PS3, siden 'man får nok å spille på'. Hadde dette blitt offentliggjort etter release hadde det vært en annen tone.

 

Eneste grunnen til at folk velger PS3-versjonen av GTA er:

1. De har ikke Xbox

2. Fanboys, de velger PS3 på prinsipp

Så det har aldri falt deg inn at noen har begge konsollene, og faktisk syns det er behageligst å spille på PS3?

Lenke til kommentar
Så det har aldri falt deg inn at noen har begge konsollene, og faktisk syns det er behageligst å spille på PS3?

Hvis du synes at det er så mye mer behagelig å spille PS3 at du gjerne ofrer flere deler med episode-innhold, javel - jeg kunne nevnt det.

 

En bedre grunn, som jeg synes er rart at nesten ingen har nevnt, er å ta PS3-versjonen for å spille med vennene dine som har PS3.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Hvis du synes at det er så mye mer behagelig å spille PS3 at du gjerne ofrer flere deler med episode-innhold, javel - jeg kunne nevnt det.

Er disse episodene gratis? Tid er også et aspekt. Jeg har ikke lastet ned noe ekstramateriale til spill hittil, rett og slett fordi jeg sliter med å få tid til å spille gjennom hovedinnholdet til alle de gode spillene der ute. Og selv da føler jeg at jeg avser en ganske markant bit av fritiden min til spilling.

Lenke til kommentar

Litt nytt om ekstrainnholdet:

GTAIV DLC

 

* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV

* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV

* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it

* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions

http://www.thebitbag.com/2008/02/21/micros...akfast-bullets/

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Etter snart 9-10 år som spiller av GTA-serien så må jeg nesten velge 360-utgaven. Den er overlegen innholdsmessig(ekstra innhold selvfølgelig), og det har en betydning når jeg hvertfall skal velge spill.

 

Siden det skal være multiplayer vil jeg også ha en mest mulig stabil nett-tjeneste. Xbox Live er da selvfølgelig førstevalget siden flere månder med Warhawk har ikke engang vært 50% feilfritt, noe litt mindre dessverre(og er litt lei). Xbox Live går alltid flott, selvfølgelig du har noen ting innimellom som går feil, spesielt Call Of Duty 4 på Xbox Live som har vært et helvete i juleferien.

 

Pluss det er de småtingene med meg. Jeg liker achivements og jeg liker kontrollen til 360 langt mer(har en tendens til å få vondt i tommlene etter et par timer med PS3 noe jeg aldri merker på 360-kontrollern).

 

Beklager dere i Sony-leiern. Jeg er en midt i mellom av Microsoft og Sony-leiern. Noen ganger ender det på Sony, andre ganger absolutt ikke. Etter flere år med GTA kjørende på omtrent bare playstation så må jeg bøye meg for noe som er bedre for meg i dette tilfellet. Det er 360`en.

Lenke til kommentar

Det er ikke rart det er krig i verden når det er fanboys i verden. Begge konsoller har feil og mangler, det er ikke noe vits i å kaste stein i et glasshus heller! Det er akkurat som om jeg skulle mobbe en person for å ha på seg en gul genser når jeg også har på meg en gul genser.

 

Jeg er så dritt lei av folk som slenger dritt om en annen konsoll også har konsollen til den person feil på et helt annet sted. Det er to forskjellige konsoller, hvis du liker den ene konsollen da går du for den eller den andre hvis du liker den.

 

Nå har jeg aldri eid en PS3, men jeg har lest at den har noen feil, akkurat som Xbox 360, jeg har måttet sende inn Xboxen min til tyskland en gang for et år siden, den var helt ødelagt så jeg fikk en ny en + 1 måned Xbox LIVE Gold. Det er jeg veldig fornøyd med, og det er sikkert noe samme opplegg for PS3 også, jeg veit ikke. Men hvorfor i helvete skal folk krige hele tiden? Det er meningløst!

 

Fanboy-wars ligger i samme lavmål som barnehage diskusjon hvor den ene sier faren hans er sterkere og han andre sier at han er sterkere enn han enes far. Argument mot argument, det stopper aldri, dette er noe vi voksne kaller en ond sirkel! Negativt ladd argument mot negativt ladd argument! For å sette det i perspektiv, hva skjer hvis man setter et batteri mot et annet, negativ pol mot negativ pol? Jo det skal jeg si dere! BATTERIET EKSPLODERER!

 

 

Skjerp dere, unger!

Lenke til kommentar

Stjeler en quote, angående eksklusivt innhold til 360-versjonen, Eremal brukte i en annen tråd.

 

In its GDC keynote extravaganza, Microsoft confirmed that the first downloadable "episode" for GTA IV will be coming this August, exclusively to Xbox 360.

 

Grand Theft Auto IV: Episode One, as it's being called, is presumably the first in the previously announced two downloadable episodes for Rockstar's sequel. They've been rumoured to have cost Microsoft a fair few pennies too.

 

Microsoft VP John Schappert also confirmed that more than a thousand new games will be released on the Xbox 360 in 2008 and that Grand Theft Auto IV will be one of the biggest. Thanks, but we already knew that.

 

GTA IV is out on April 29. We'll have hands-on impressions from a recent Rockstar event soon.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Skal ha PS3 versjonen. Har ikke 360. Samt har alltid spilt GTA på PS, så det er et must at det er slik. :)

 

når begynte du å spille gta a? tror ikke engang ps versjonen var påtengt når vi timehacka den første gta demoen :D

 

gta hører hjemme på PC, der det kom fra og der det kommer til å slutte.

 

orker ikke høre noe så dumt som at folk synes gta san andreas var bra på ps2,

ja kanskje bra om du er vant til oppløsning fra den første gameboyen og fps jevnt under 30.

 

siden xbox kjører directx og har exclusive material, samt at live owner "home" så blir det nok en 360 versjon her mens jeg venter på "fullversjon"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...