Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

GTA kom faktisk til PC først.. Og føler egentlig at det er der det hører hjemme, mye smoothere kontroller, mods+++ Men siden jeg kun har en sliten laptop for tiden så blir det til 360

forsåvidt enig med deg der, GTA hører hjemme på pc, men siden det kommer mye kjappere på ps3 så blir valget enkelt for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv foretrekker jeg nok Xbox 360 versjonen. Mest av alt fordi jeg ikke har PS3 enda og jeg liker kontrollen bedre på Xbox 360, og nedlastbart innhold kan også bli bra. Grunnen til at jeg foretrekker PS2 kontrolleren er at etter GTA ikke kunne spilles med den d-pad på Playstation kontroller så var kontrollen grusom. Spilte aldri igjennom San Andreas grunnet problemer med kontrollen føltes ubehagelig. Gta 3 og vice city var gull med PS2 kontrolleren derimot.

Lenke til kommentar
GTA IV kjem vel til pc i oktober for dei som vil vente..:)

 

Har vi ikke ventet nok ;)

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det.

 

Personelig gidder jeg ikke å vente til høsten på å få en PC utgaven som blir å kjøre dårligere enn X360 utgaven fordi jeg har ikke PC til å kjøre GTA 4 med samme grafiske fremtoning som X360 (med en 32 tommers flatskjerm) klarer.

Lenke til kommentar

Kan skjønne at enkelte ser på GTA som Playstation spill, min første erfaring med GTA var på den gamle PSx konsollen, som dessverre har levert inn dualshocken og reist til de vide konsollsletter (RIP).

 

Jeg er nesten og lysten på en PS3 kun for GTA 4 grunnet nostalgi følelsen, men GTA 3 ble en litt skremmende opplevelse for meg for kontrollen var irriterende til tider og vond. Så GTA 3 frelst som jeg var på den tiden endte mange dager med vonde tommelfester (er ikke noe som heter å slå av noe man digger). Så dessverre brøt jeg med tradisjoner da Vice city kom ut og tok det på PC og til PC ble San Andreas og investert i. Men nå har jeg fått en konsoll med en kontroll som ikke vil meg vondt, så da blir det kanskje en tradisjonsskifte igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...