Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv begge konsollene, men det blir uten tvil 360-versjonen. Hvorfor? Kort fortalt fordi håndkontrollen til PS3 er ubrukelig, grusom og så totalt feildesignet ved samtlige aspekter. Tro det eller ei, men ja, jeg har hatt god tid til å venne meg til den. Dessverre er og blir den søppel i mine øyne (eller mer korrekt; hender).

 

Forøvrig synes jeg at XBL fungerer mye bedre enn PSN, men man må ikke undervurdere 360'en negative sider! Den bråker tross alt mer enn en oppskytning ved cape canaveral (har både den gamle versjonen og den nye "stillegående" versjonen), du vet aldri om du vil kunne spille ferdig eller om du får ROD osv.

 

Selv med alle manglene til 360en så er det rett og slett ikke noe vits å spille enkelte spillsjangre på PS3, med mindre du har hender som en 12årig deformert jente. Hadde noen derimot laget en "360-kontroll-til-PS3-adapter" hadde jeg nok valgt å kjøpe det til PS3en.

 

EDIT: OBS! Denne posten er fritatt fra mitt utsagn i min signatur hvor jeg påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Har selv begge konsollene, men det blir uten tvil 360-versjonen. Hvorfor? Kort fortalt fordi håndkontrollen til PS3 er ubrukelig, grusom og så totalt feildesignet ved samtlige aspekter. Tro det eller ei, men ja, jeg har hatt god tid til å venne meg til den. Dessverre er og blir den søppel i mine øyne (eller mer korrekt; hender).

 

Forøvrig synes jeg at XBL fungerer mye bedre enn PSN, men man må ikke undervurdere 360'en negative sider! Den bråker tross alt mer enn en oppskytning ved cape canaveral (har både den gamle versjonen og den nye "stillegående" versjonen), du vet aldri om du vil kunne spille ferdig eller om du får ROD osv.

 

Selv med alle manglene til 360en så er det rett og slett ikke noe vits å spille enkelte spillsjangre på PS3, med mindre du har hender som en 12årig deformert jente. Hadde noen derimot laget en "360-kontroll-til-PS3-adapter" hadde jeg nok valgt å kjøpe det til PS3en.

 

EDIT: OBS! Denne posten er fritatt fra mitt utsagn i min signatur hvor jeg påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om.

 

 

enig i det meste du seier her...

 

sjølv om xboxane er vorte meir pålitelige no trur eg...treng ikkje vere redde for rrod til den grad no lengre..

Lenke til kommentar
Playstation 3 av åpenbare grunner.
He's back ladies and gentlemen! :D

 

Forøvrig, I am curious as to why this is soooo obvious?

Please, please enlighten us.

 

Helt ærlig synes jeg alltid gta serien har vært best på pc. På grunn av helt overlegen kontroll i forhold til ps2/xbox. Ulempen denne gangen er at det ikke er annonsert at det kommer dit. I såtilfelle ender jeg nok opp med ps3 versjonen.
Same her. Det byrja også på PC for min del. GTA 1 var utruleg morosamt.

GTA III & Vice city spelte eg på PC også trur eg(?). San Andreas blei litt for gangster for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...