Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har nå MS kjøpt rettighetene til ekslusivt innhold så om PS3 får noe det tviler jeg på, MS har tross alt blad opp fine summer for dette.

 

Skal selv ha det til X360, handkontrollen til PS har vært og er fremdeles et makkverk til slike type spill og har jeg alternativer å velge i så velger jeg mye heller et hvilket som helst alternativ over PS kontrollen, dessverre.

 

Det er bekreftet at begge konsollene får nedlastbart innhold.

Lenke til kommentar

Ja, men enda bedre for xbox 360 hadde det vel vært om bare xbox 360 fikk nedlastbart innhold. Nå er man også spent på å se hvor "store" disse episodene er. Uansett så er jeg happy for at GTA endelig blir online, med de muligheter det bringer. Tror GTAIV blir ett spill vi kommer til å spill i ett par år fremover.

Lenke til kommentar

Ja episode basert innhold kan vær alt fra noen timer med underholdning til minutter kjedsomhet. Får håpe at de faktisk kommer med noe nytt i de episodene og ikke bare lager noen nye oppdrag basert på den samme byen.

 

Online delen tror jeg kan bli morsomt, co-op delen i Crackdown var jo umenneskelig morsom når den fungerte.

Lenke til kommentar

Har ikke boxen, så blir nok PS3 her:

 

Grunner uansett:

 

1. Kontrollen ER bedre syns jeg. Dual Shock 3 er et must. Sixaxis er ikke så bra, men 360 kontrollen er ikke fnugget bedre.

 

2. GTA er en Playstation serie

 

3. Begge versjonene får DLC (har jeg lest) så om 360 får 2 ekstra kan de få det. Spillet blir bra og stort nok uansett, så trenger ikke de 2 episodene tbh.

 

4. Så vidt jeg vet har de ingen lead platform (har jeg lest). Greit nok at de gir content til 360, men tror dere virkelig at de gir faen i PS3 og lager dårlig port? Tror de blir like, noe som er skuffende for det kunne blitt mye bedre som PS3 eksklusive.. Oo

 

Fucker de opp PS3 blir jeg lei meg, men tror de respekterer PlayStation nok for ikke å gjøre det.

 

pluss PS3 får vel no ala achievements nå snart, hvertfall før GTA4 dropper (?), så vi får se hvilke achievements som er gjevest =p

 

For de som har begge konsollene skjønner jeg ikke en gang at de vurderer 360, men det er nå min mening =P

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Skjønner at folk velger 360, men at noen velger det grunnet håndkontrollen ? herregud... Selv synest jeg 360en har mye bedre håndkontroll og spillte mye 360 før jeg kjøpte meg ps3. Med mine relativt store hender var det et helvete å bruke ps3en i starten, men som med alt annet er det en vanesak ikke noe annet..

 

Har bestillt spillet på ps3 ettersom jeg bare har ps3

Lenke til kommentar

Jeg skal ha det på Xbox 360, like greit og kjøpe det på Xbox 360 enn PS3 (Har begge)rett og slett fordi Xbox 360 versjonen har mere enn det PS3 versjonen har. Dessuten er Xbox 360 kontrollen mye mer behagelig å holde i og spille etter lengre tid (Noe som er vanlig å gjøre når man spiller GTA: Sitte lenge) :p

Lenke til kommentar

Jeg har begge deler, og venter til reviewene strømmer inn før jeg bestemmer meg. Er det like stor forskjell som det er i Orange Box så går jeg for xbox versjonen glatt. Er de derimot ganske like så tar jeg PS3-versjonen pga mer stillegående konsoll. Nedlastbart innhold interesserer meg ikke noe særlig, synes de fleste spill stort sett er for lange uansett.

 

2. GTA er en Playstation serie

Ser flere sier dette... for et utrolig merkelig argument? GTA er vel uansett strengt tatt en "PC-serie", siden det vel var der det startet.

Lenke til kommentar

Um jeg skjønner ikke hvorfor folk sier GTA er en playstation serie, spillene har blitt utgitt på PC og Xbox også!

GTA ble utgitt til PC og PS samtidig (If im not wrong) og serien har alltid vært en multiplatform serie! Bortsett fra spillene lansert på PSP så er alle spillene utgitt til flere enn 1 konsoll.

Så nei det er ikke en playstation serie!

Lenke til kommentar

De som sier det sier det kanskje fordi GTA kom på PS på samme tid som de begynte å bli gamere, og vokste dermed ikke opp med GTA til PC?

 

Selv skal jeg ha det til 360, da det er den eneste jeg har. Men jeg hadde fremdeles tatt det til 360 om jeg hadde hatt PS3, pga achievements, bedre kontroll (etter min mening i allefall, smak og behag akkurat det), nedlastbart innhold og det at alle mine onlinevenner skal ha det til 360.

Lenke til kommentar
2. GTA er en Playstation serie

Ser flere sier dette... for et utrolig merkelig argument? GTA er vel uansett strengt tatt en "PC-serie", siden det vel var der det startet.

 

sant det. hadde det på PC. Både GTA, GTA:London og GTA 2, og alle kom også på PSX den gangen også.

Um jeg skjønner ikke hvorfor folk sier GTA er en playstation serie, spillene har blitt utgitt på PC og Xbox også!

GTA ble utgitt til PC og PS samtidig (If im not wrong) og serien har alltid vært en multiplatform serie! Bortsett fra spillene lansert på PSP så er alle spillene utgitt til flere enn 1 konsoll.

Så nei det er ikke en playstation serie!

 

ser ikke på PC som en platform innenfor konsoll, men greit. de 3 første kom jo før Xbox i det hele tatt fantes, så skjønner ikke at du drar inn den, for den har jo ingen historie i denne spillserien.. GTA 3 kom 1 år senere på både PC og Xbox..

 

Jeg mener fremdeles at innenfor konsoll er GTA en PS serie... men samma det.

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...