Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samarbeidet valgte en plattform og motor. Etter det var bestemt sluttet de å samarbeidet fullstendig.

Derfor er Z4 og Supra to helt forskjellige biler å kjøre.

Motor, girkasse og understell skal oppføre seg helt forskjellig etter det jeg har lest og sett.

 

Supraen skal være best konfigurert av de to. Det sier vel litt om hva Toyota får til når de legger viljen til.

 

Mulig, men bilen er stygg som juling. Tror de fleste hadde forventet seg noe annet enn en Z4 med Toyota emblemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig, men bilen er stygg som juling. Tror de fleste hadde forventet seg noe annet enn en Z4 med Toyota emblemer.

Jeg tror det går seg til i løpet av et par år og folk får et greit inntrykk av nye supraen.

Den forrige er jo ekstremt overhypet etter F&F filmene, men det er klart at det er en bil med store muligheter og en holdbar motor.

Lenke til kommentar

Jeg tror det går seg til i løpet av et par år og folk får et greit inntrykk av nye supraen.

Den forrige er jo ekstremt overhypet etter F&F filmene, men det er klart at det er en bil med store muligheter og en holdbar motor.

De som har testet den nye supraen har jo skrytt svært mye av den. En meget kapabel morrobil som er nesten perfekt balansert.

Lenke til kommentar

Det er din mening. Mange, inkludert meg synes den ser rå ut. :)

 

Og som sagt, det er to forskjellige biler.

 

Noe spesielt ved den som du synes er rått, designmessig? Jeg er rett å slett nyskjerrig.

 

For meg ser den ut som et misfoster.

 

Honda, derimot, klarte å lage en ny, RÅ NSX.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Noe spesielt ved den som du synes er rått, designmessig? Jeg er rett å slett nyskjerrig.

 

For meg ser den ut som et misfoster.

 

Honda, derimot, klarte å lage en ny, RÅ NSX.

Hele bilen egentlig. Ikke noe fan av falske luftinntak som har tatt av litt de siste åra, men kunne gjerne ha eid en Supra om jeg skulle ha investert i en sportsbil. :)

At den er en veldig morsom trackday-bil er jo ikke et minus.

Lenke til kommentar

Hele bilen egentlig. Ikke noe fan av falske luftinntak som har tatt av litt de siste åra, men kunne gjerne ha eid en Supra om jeg skulle ha investert i en sportsbil. :)

At den er en veldig morsom trackday-bil er jo ikke et minus.

 

Ok, hver sin smak selfølgelig.

 

Men, Nissan klarte nå å lage en oppfølger til R34 GTR som er noe "for seg selv", og som jeg nevnte, Honda klarte å komme opp med en ny NSX som også er noe for seg selv. Da er det jo skuffende (synes jeg) å se Toyota komme med GT86 basert på Subaru og Supra basert på BMW.

 

Hadde jeg skulle kjøpt en Japansk sportsbil idag, så hadde nyeste Supra kommet ganske langt ned på lista. GTR hadde vært rimelig høyt oppe, sammen med NSX.

Lenke til kommentar

Mener på Mr demuro sa at flere av de falske luftinntakene pluss en hel del annet på bilen er ment som forberedelser for tunere - virker som Toyota håper sterkt på at bilen skal bli en favoritt hos moddere og legger mye til rette for dem.

Endret av toth
Lenke til kommentar

De falske luftinnakene er der i tilfelle man vil modifisere bilen. Den har også ekstra plastikk i grillen som kan fjernes for bedre kjøling om man vil trimme/tune. Så en video hvor de benket en, den hadde 375hk fra fabrikk, ganske heftig med tanke på at oppgitt hk er 330!

 

Edit, han over her sa mye av det samme.

 

Denne hadde jeg lett kjøpt om jeg hadde hatt plass/penger på konto: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=148067129. E39 m5 med fin km og lav pris.

Endret av Skosåle
Lenke til kommentar

Eg veit ikkje om eg har lagt ut bilen min til rett pris, men eg veit i hvertfall at eg ikkje selge til denne karen.  :rofl:

Bilen ligger ute til 63.9 høvdinger i øyeblikket forresten.

 

Hei! Jeg vil gjerne gi bud på 28.000 kr + omreg. 


Jeg vil gjerne kjøpe bilen din. Prisen som er satt, er beregnet på drivstoff og kostnader for tur. Prisen er også lav siden jeg vil kjøpe bilen din som rep.objekt/delebil. Dette gjør jeg ikke fordi bilen i seg selv er en delebil, men slik at du slipper 2års reklamasjonsretten. Så alt som skjer med bilen etter kjøp er i mine hender, bilen selges altså uten noe form for garanti av selger. Aksepterer du budet kommer jeg å henter bilen idag, kom gjerne med motbud! 

Mvh, Matias

 

Ny bruker, intet telefonnummer, ingenting. Veldig troverdig.  :xmas:

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis vi snakker om overprising:

Cadillac LaSalle

 

Porshe og audi har også en del dyre biler sier de er mye feil på de, så prisen burde man forvente mere.

Ser ikke disse bilene er beregnet på lange turer om sommeren.

Hva synes du den Cadillacen burde koste da?

 

Ang. Porsche og Audi: https://www.dinside.no/motor/dette-er-den-mest-palitelige-bilen/70784625

Tror nok de fleste Porsche-eierne er uenige med deg ang. om bilene er beregnet for lange turer om sommeren. Kanskje med unntak av GT3 og GT3 RS, de er nok litt slitsomme når man skal kjøre i timesvis om gangen.

Lenke til kommentar

Hva synes du den Cadillacen burde koste da?

 

Ang. Porsche og Audi: https://www.dinside.no/motor/dette-er-den-mest-palitelige-bilen/70784625

Tror nok de fleste Porsche-eierne er uenige med deg ang. om bilene er beregnet for lange turer om sommeren. Kanskje med unntak av GT3 og GT3 RS, de er nok litt slitsomme når man skal kjøre i timesvis om gangen.

Cadillacen er et samleobjekt hvor den likegjerne kunne kostet en million kroner mer og den "rette" eieren hadde ikke brydd seg. Vanskelig å sette en verdi på sentimentalitet.

 

Forøvrig stoler jeg ikke et sekund på noe som helst som J.D. Power produserer av statistikk (ref artikkelen). J.D. Power er et reklamebyrå som ofte baserer statistikkene sine på ekstremt cherry pickede merker og modeller, eller på spørreundersøkelser. Chevrolet er veldig kjent for å havne høyt på J.D. Powers sine lister, når de ofte er bunnplassert hos andre, f eks

 

Forbes

Consumer Reports

MotoEasy

Lenke til kommentar

Cadillacen er et samleobjekt hvor den likegjerne kunne kostet en million kroner mer og den "rette" eieren hadde ikke brydd seg. Vanskelig å sette en verdi på sentimentalitet.

 

Forøvrig stoler jeg ikke et sekund på noe som helst som J.D. Power produserer av statistikk (ref artikkelen). J.D. Power er et reklamebyrå som ofte baserer statistikkene sine på ekstremt cherry pickede merker og modeller, eller på spørreundersøkelser. Chevrolet er veldig kjent for å havne høyt på J.D. Powers sine lister, når de ofte er bunnplassert hos andre, f eks

 

Forbes

Consumer Reports

MotoEasy

Enig angående Cadillacen, det var derfor jeg ville ha utav LMH1 hva han mente denne var verd, mest for å se om han forsto hva slags segment den er i.

 

Har ikke satt meg voldsomt inn i disse undersøkelsene og kilden bak hvis jeg skal være ærlig, bare søkte opp en av de nyeste norske artiklene. Ser at de siste avsnittene omhandler litt kildekritikk. Inntrykket mitt er uansett at Audi og Porsche sjelden havner nederst på sånne lister, dvs. det motsatte av LMH1s påstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...