Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg koker av denne typen annonser, skal de kreve premiumpris for en e30 325i mtec som har gått 150 000km forventer jeg at 1* Strøken og orginal utvendig, felgene er såvidt innafor dog, denne ser ut som om han kommer rett i fra stripa i Namsos.

2* Strøken innvendig, dvs. trekk om det jævla rattet og skal det være aftermarked stereo så fell inn diskantene skikkelig, dette ser igjen ut som noe man kan forvente å se inni en av bilene på stripa i toten eller lignende.

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71975070&fks=71975070

 

Ikke verdt en krone over 50 000,- i mine øyne 

 

Edit: 

og hvorfor henger potta sånn? fordi det ikke er en mtech bakfanger? fyaen altså.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opplagt at han nettopp har kjøpt en sitron, og prøver å hive den over på noen andre. Men prisen kan jeg tolerere, og selger er ihvertfall ærlig. Ikke så ille kjøp om du har lyst til å skru litt, får litt flere detaljer på hva som er galt og hiver den inn på en NAF bruktbilstest.

Lenke til kommentar

Opplagt at han nettopp har kjøpt en sitron, og prøver å hive den over på noen andre. Men prisen kan jeg tolerere, og selger er ihvertfall ærlig. Ikke så ille kjøp om du har lyst til å skru litt, får litt flere detaljer på hva som er galt og hiver den inn på en NAF bruktbilstest.

En X5 av den første typen med ettermontert kompressor og masse feil - tror du bør kjenne en BMW-mekaniker veldig godt for å få noe glede av denne ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En X5 av den første typen med ettermontert kompressor og masse feil - tror du bør kjenne en BMW-mekaniker veldig godt for å få noe glede av denne ;)

 

 

Tror aldri jeg har hørt om en M62 som ikke tåler en kompressor. Mange feil er også relativt, men etter hva jeg kan lese av feil så vet jeg som hobby-mekaniker at det kan være et fint reparasjonsobjekt. Vet ikke om det er dunning-kruger effekten som slår inn da. Det er ihvertfall ikke en bil som er klar for pressa. :)

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...