Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Cayenne er en fantastisk flott og stilren bil! kusinen til min mor er eier av en Cayenne turbo, den går bra, ser bra ut og er god å sitte i, porsche konsentrerer seg ikke om eksteriøret men bare om interiøret og kjøreegenskaper! alt dette har cayenne terninskast 6 på fra mi side! :)

 

Fixed. Cayenne kan aldri, noen sinne bli kalt for en pen bil. Punktum.

 

Hva med å utdype det du sier? Hvorfor egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saa tidligere i dag en groenn og sort Ferrari F430 med groent og svarte felger og interioer, en Rolls Royce Phantom, Noen Ferrari 360 spidere, 9 Bentley Continentaler, 26 Mercedes S-class, hvorav flere var S600 osv. Mercedes CL500, E 55 AMG, Lexus LS600H, Lamborghini Gallardo, Aston Martin Vanquish, Ford GT, Mercedes SL 55 AMG, Mange Porscher (cayenne, cayenne s, cayenne turbo, Carrera 4s, 911 turbo, Cayman osv. Mercedes G 55 AMG med V8 Kompressor, Og maaaange andre! :D For en herlig dag det har vert! :) bilder kommer til uka... :)

Lenke til kommentar

I området der jeg bor har kjørelærerene veldig fine biler.

De aller fleste bytter biler med maks 2 år mellomrom.

Kan nevne noen kjøreskolebiler jeg observerte mens jeg selv tok lappen.

 

Passat 2.0 TDI både stv og sedan.

BMW 320i helt ny

Audi A4 2.0 TDI Avant brand new

 

Er ikke direkte kjedelig å ta lappen, tror jeg. :)

 

Edit: Når jeg tenker meg om så må jeg jo legge til at de bilene jeg har nevnt er særdeles vanlig biler, og antageligvis de bilene du treffer flest av hvis du ser langs veien. Allikevel vil jeg si det er tøffe biler å ha når man skal LÆRE seg å kjøre. :D

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...