Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg møtte nye Citroen C5 her om dagen, og det er noe av det flotteste jeg har sett på en stund. Forrige gang jeg så noe penere var da jeg dumpet oppi et Jaguar E-type treff i fjor sommer.

 

Nye C5 er utrolig lekker! En vinner i mine øyne!

det er jo en drøp på fire flotte hjul da! og ikke sittatreng som den rare fettern min sier...

 

 

Carman :3

Lenke til kommentar
Passerte nye X6en på vei hjem fra jobb i går. Mange delte meninger om den, men jeg elsker den. Ble helt satt ut da fronten kom mot meg, skjønte ikke hvilken bil det var før jeg sjekka i speilet etter den hadde passert. For et monster! :D

Uff. Denne så jeg på flyplassen i München for halvannen måned siden. Lite pent. Er nok den BMWen jeg har minst sans for i dagens modellrekke, tror jeg.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til Mythos, men jeg ser ikke problemet med å ha en sånn bil her i Oslo-traktene.

 

De fleste veienejeg kjører på fra A til B er firefeltsveier.

 

(Ja, man kan jo alltids dra frem argumentet om at det ikk er nødvendig fordi man ikke kan kjøre fortere enn hundre, men det mener jeg er et helt håpløst argument.)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...