Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faren til en jeg kjenner har en splitter ny X6 med den største motoren :) hun bor riktignok i London nå da men.. hehe

 

Hun, eller faren med X6'en? Tror ikke jeg ville investert i en slik bil der borte, med Røde Kens korstog mot bilistene som har resultert i bompengesatser på flere hundre kroner dagen for slike biler. Selv om man har råd til det må det jo være surt å betale 150.000 kroner årlig i bompenger :!:

 

EDIT: Beklager litt villedende informasjon der. Visste ikke at Kens etterfølger var så uenig i dennes antibilpolitikk, og utfallet av denne rettsaken var jo også meget interessant: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=32609&tid=

Endret av Swe
Lenke til kommentar

Så en Lancer EVO på Shell for en stund siden.

Bilde091.jpg

 

Nydelig rompe på en Supra som var innom Statoil for en stund siden :)

Bilde105.jpg

 

Så denne i Stavanger, vet ikke hva jeg helt synest jeg...hehe..

Bilde161.jpg

 

Audi med hydralikk fjeringer, snakka såvidt med han, hadde henta den i tyskland ellerno..

Bilde132.jpg

 

Ny Merca til pappa =)

e-500_1.jpg

Lenke til kommentar

Knipsa noen bilder når jeg var ute å øvelseskjørte idag:

 

Han her er god for ca. 1milliard. I garasjen sto der en Mercedes CLS 55 AMG og en Porsche (så ikke hvilken)

 

Ohh...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Knipsa noen bilder når jeg var ute å øvelseskjørte idag:

 

Han her er god for ca. 1milliard. I garasjen sto der en Mercedes CLS 55 AMG og en Porsche (så ikke hvilken)

 

Ohh...

attachment=240379:IMAG0047.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Knipsa noen bilder når jeg var ute å øvelseskjørte idag:

 

Han her er god for ca. 1milliard. I garasjen sto der en Mercedes CLS 55 AMG og en Porsche (så ikke hvilken)

 

Ohh...

attachment=240379:IMAG0047.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem er det?

 

Lie

Lenke til kommentar
Nikkor: S5 er stilig så det holder. Så et par stykker i april. En i Klagenfurt og en i Wien om jeg ikke husker feil, en mørk grå og en hvit. Grrr.

 

I dag la jeg øynene på en Passat CC for første gang. Svær, sexy og stilig. :D

 

CC'n er utrolig lekker! Vi lurer skikkelig på om vi skal satse på den som vår neste bil nå =)

Lenke til kommentar

Ser mange kule biler, men her jeg bor i bygda er de eksklusive litt mer sjeldne. Så det sier vel litt at jeg ble overasket når jeg så en A6 4.2Quattro i dag? Det er jo en rå bil, V8

 

Er Audimann jeg da, og må innrømme at jeg ble stående noen minutter i arbeidstida mi i går for å se på en nydelig S4 som stod parkert på parkeringsplassen utenfor. Det var vel en 2004 modell eller noe. Pen var den i alle fall!

Lenke til kommentar
en ting jeg alltid har forundret meg over er de røde teip skiltene, er det lovlig å kjøre året rundt med disse?

Dette er prøveskilt. Da har du betalt en viss sum for å kjøre med bilen. Dette er feks 220 per dag. Da kan du kjøre med banebilen din på veien, for dette dekker forsikring o.l

Men det er jo dyyyrt å ha en bil i drift på dette. Men er jo nødvendig om du skal kjøre en bil som ikke har skilt fra en plass til en annen. Mange har biler som ikke er "registrert" inn med skilt fordi da kan de ha heftigere biler enn det normal forsikring tillater. Feks en Skyline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...