Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Z4 er gay-car :!:

 

land/range rover også^^

 

Stort sett alt av biler som startet som nisjebiler for etusiaster og senere endte opp i den samme luksus-smørja som alt annet, er vel heller tvilsomme. De på er en annen side flotte for å kompensere for visse ting. Herunder går også dagnes M3, M5, M6,911 og mye, mye annet.

Lenke til kommentar
Spotta Passat W8 på torsdag!! Hadde ikke med kamera, så 0 bilde.

 

Ikke ofte man ser her til lands ;)

 

Ojoj! Er ikke den som var på Autofil da? Hvis det var her i Norge.... sikkert Stasjonsvogna? Vi nordmenn er laget for å ha stasjonsvogner :p

 

Den var på autofil ja. Importørene tok bare inn 1 i Norge (som de visstnok ble tvingt til), pga. syke avgiftsnivået i Norge..

Lenke til kommentar

Jegvari byen i et par timer da så jeg 2. stk. Cayenne, 3. stk 911 (en styla turbo, en vanlig turbo og en ikke turbo), en stor svart ford limo (fikk ikke så bra bilder... men de kommer...), en BMW Z4 cab (med taket nede), en beige Ford Mustang Cab med sin beige kalesje (tak) nede, 2. stk Range Rover Sport + 1 vanlig... dette så jeg på et par timer... ;) det er altså IKKE et vanlig syn ibyen der jeg bor..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Den siste måneden har jeg sett ekstremt mange Porscher (stort sett 997), haugevis med BMWer (inkl. E46 M3, E39/E60 M5) en del AMGer og en og annen supersportsbil som Ferrari 599 og 355, Lambo' Murcielago og Maserati GT. Ja, også to Quattroporter ble sett på den helga i Wien. Er mye snacks her i Kärnten, Østerrike, og nærliggende områder (Wien, München og Nord-Italia) for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke bilde, men fikk den tvilsomme æren av å bli parkert av en hvit Ferrari i et lyskryss på Åssiden i Drammen i går kveld.

 

Litt moro egentlig, for jeg har blitt så vant til alle riskokerene som holder til i Drammen.

Er liksom ikke noe moro å se Skyliner og Evoer kjøre rundt lenger....

Lenke til kommentar

Jeg så en sinnsykt fin Aston Martin DB9 i mørk blå på mandag... uten for FFK Stadioen... måtte selvførgelig gå bort å spørre om jeg fikk prøvesitte den og jeg fikk dette som svar: Jaja, du kan nok få en liten titt invendig... :D det var gode seter det! bilde kommer etterpå... når jeg finner ledningen til å overføre med... xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

så en del stilig i går, fikk ikke heeelt med meg hvikle typer, da kjørte i motsatt kjørefelt..

men, 2 ferrarier, ingenting spessielt fete men ok.

1 porche carera

en del porche 911

en Rolls Royce Silver Spirit

en ford thunderbird

en dodge viper

Maserati Quattroporte (tror jeg)

3x H2

noen Chevrolet Corvette

en ford mustang

en jaguar

en Porsche Boxster

en Smart Roadster Brabus Exclusive

 

det var det jeg kom på i farten ihvertfall

virker som om det er mange som har funnet sommerbilene sine :)

 

edit: ingen bilder, pleier ikke å ha kamera klart til slikt, evt så glemmer jeg å ta det...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var ute å kjørte på Fredag når jeg begynte å møte mange fine biler. Skjønte fort at det måtte være noe spesielt når det kom 6 og 7 Ferrarier i rekke på veien. Var selvfølgelig Von Braun som arrangerte Track, Sea and Party i Fredrikstad og på Rudskogen.

 

Fikk dratt opp kameraet etter jeg allerede hadde passert en hel del av bilene, men noen av de fikk jeg fanget opp:

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

(Morsomt navn på skiltet...)

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

Ikke ofte jeg er så nære på å kjøre av veien i grunn. Dette var bare 17 av de ca. 70 bilene jeg møtte...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...