Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

her er noen av bilene jeg snakket om.. men får ikke lakt ut alle siden noen bilder ligger på mobilen og de får jeg ikke lakt over.. som bildene av RS4, 350Z etc.

 

15o9s44.png

 

 

 

Carman :)

Du har vært mye ute å reist i det siste!

Belgia, england, tyskland mm.

 

 

Må nok skuffe deg litt der... har aldri satt min for i noen av de landene.. :)

 

Fins det Ferrarri FFX i Norge?

Sa Deila at han så den i Norge?

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så FXX`en i Norge, var en kar i Grimstad som hadde en en periode, men den er solgt nå da...Vet ikke om den er i Norge fortsatt...

Den var i Arendal under båtracet i 2006...

Utrolig rå bil.

 

En kar fra Grimstad?? Lurer på hvem i alle dager det var for en fyr, ettersom dette er en bil som aller nådigst ble tilbudt en håndfull av Ferraris toppkunder. Imponerende å snike seg inn på den topplisten, blant mediemoguler, emirer, Michael Schumacher og denslags! :new_woot:

 

Litt surt bare å betale så mye penger for en bil som man ikke kan kjøres på offentlig vei. På en annen side, skulle man hatt skilter på den så hadde vel prisen i Norge blitt doblet, til spenstige 30 mill :D

Lenke til kommentar
Møtte på en spenstig liten krabat når jeg var i byen en tur istad. Spørs vel om den passer heeelt inn, men jeg må nesten bare dele den.

 

Er en Reva med en utrolig glorete lakk

 

Du er klar over at en Reva er en 4 seter! oO å stappe inn bakseter i noe så lite er jo helt tragisk! :ninja: Men det macher vell til det tragiske eksteriøret så det går nok greit.. :p

Jepp, full kontroll på hva en reva er :p Men, det er en utrolig stygg bil. At noen kan kjøpe noe sånt er helt utrolig..!

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Møtte på en spenstig liten krabat når jeg var i byen en tur istad. Spørs vel om den passer heeelt inn, men jeg må nesten bare dele den.

 

Er en Reva med en utrolig glorete lakk

 

Du er klar over at en Reva er en 4 seter! oO å stappe inn bakseter i noe så lite er jo helt tragisk! :ninja: Men det macher vell til det tragiske eksteriøret så det går nok greit.. :p

Jepp, full kontroll på hva en reva er Jørgen :p Men, det er en utrolig stygg bil. At noen kan kjøpe noe sånt er helt utrolig..!

 

 

Jørgen?? :huh:

Lenke til kommentar
Så FXX`en i Norge, var en kar i Grimstad som hadde en en periode, men den er solgt nå da...Vet ikke om den er i Norge fortsatt...

Den var i Arendal under båtracet i 2006...

Utrolig rå bil.

 

En kar fra Grimstad?? Lurer på hvem i alle dager det var for en fyr, ettersom dette er en bil som aller nådigst ble tilbudt en håndfull av Ferraris toppkunder. Imponerende å snike seg inn på den topplisten, blant mediemoguler, emirer, Michael Schumacher og denslags! :new_woot:

 

Litt surt bare å betale så mye penger for en bil som man ikke kan kjøres på offentlig vei. På en annen side, skulle man hatt skilter på den så hadde vel prisen i Norge blitt doblet, til spenstige 30 mill :D

 

Jeg TROR det er han som eier (noe av) Jotun som hadde den.

Lenke til kommentar
Så FXX`en i Norge, var en kar i Grimstad som hadde en en periode, men den er solgt nå da...Vet ikke om den er i Norge fortsatt...

Den var i Arendal under båtracet i 2006...

Utrolig rå bil.

 

En kar fra Grimstad?? Lurer på hvem i alle dager det var for en fyr, ettersom dette er en bil som aller nådigst ble tilbudt en håndfull av Ferraris toppkunder. Imponerende å snike seg inn på den topplisten, blant mediemoguler, emirer, Michael Schumacher og denslags! :new_woot:

 

Litt surt bare å betale så mye penger for en bil som man ikke kan kjøres på offentlig vei. På en annen side, skulle man hatt skilter på den så hadde vel prisen i Norge blitt doblet, til spenstige 30 mill :D

 

Jeg TROR det er han som eier (noe av) Jotun som hadde den.

Han som eide den het Fredrik Østereng, familien hans eier Østereng gruppen hvor han er medeier...

Han har eid endel Ferraier samt kjørt billøp med Ferrari biler..

Lenke til kommentar

jaja da har jeg vært i gøteborg siden Tirsdag, og har allerede opplevd en god del ekstreme biler. her er en liten liste (er så klart mange fler fine biler i gøteborg bare at jeg ikke gidder liste opp alle. bilparken ser nesten ut som om den er 10 år nyere i gjennomsnitt enn norges..)

 

1. Gul Lamborghini gallardo. denne stod på et kjøpesenter i udevalla ikke langt fra grensen. eieren stod der og lekte deilig og mange stod der og tok bilder av den og satt i den osv.

 

2. Sl55. denne cruiset forbi meg inn mot gøteborg (sikkert oppe i 150 km/t). faktisk norsk registrert.

 

3. Svart Lamborghini gallardo. møtte på denne da vi satt i saktegående kø inn mot gøteborg. kjørte forbi meg i venstrefilen og vi fulgte etter den. fikk tatt bilde med mobilen (kommer senere, lørdag elns) og filmet den med mobilen (du hører ikke at den drar på), kan evt. legge ut denne på youtube om det er noen ønsker om det. lyden på denne var helt fantastisk. kan ikke beskrives.. hele bilen vår ristet nesten når han dro på litt for å følge køen, senere kom vi i en tunell og han fikk plutselig en laaaang luke til neste bil foran seg, aksa helt jævlig og det er merkelig at lamborghini har fått godkjent støynivået..

 

4. så har jeg møtt på en god del andre relativt kule biler her da.. Mustanger, porscher, sl 55`r osv. I stad møtte jeg faktisk på en 360 spyder som dro noe helt jævlig ut av et lyskryss.. fantastisk lyd på den ! :)

 

møtte også på en 5 seter firmabil Dodge Ram SRT-10 i stad. gartnere som ryddet parker osv som brukte den, lasteplanet var fullt av kvister og jord og dritt. på bildene var det logoen til firmaet deres, lignet på en svømmende sædcelle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...