Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Synd at Norges dyreste bil også er en av de styggeste :p

Den er jo både dyrere og enda styggere en Enzoen.

 

 

hva skal det bety? Enzoen er da ikke stygg! o.O har du ikke peiling på design eller? Ferrari Enzo er Farraris toppmodell oppkaldt etter Ferrarisjefen selv (Enzo Ferrari). Det er en bil blandet av eksotisk design og en då sportsbil. Det er den råeste Ferrari som er laget, og det er ingen som overgår Enzoen på NOEN måter! om du trekker bort vekt, fart, hk. osv

jeg snakker da om eksteriør... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd at Norges dyreste bil også er en av de styggeste :p

Den er jo både dyrere og enda styggere en Enzoen.

 

 

hva skal det bety? Enzoen er da ikke stygg! o.O har du ikke peiling på design eller? Ferrari Enzo er Farraris toppmodell oppkaldt etter Ferrarisjefen selv (Enzo Ferrari). Det er en bil blandet av eksotisk design og en då sportsbil. Det er den råeste Ferrari som er laget, og det er ingen som overgår Enzoen på NOEN måter! om du trekker bort vekt, fart, hk. osv

jeg snakker da om eksteriør... :)

 

En ting du burde lære deg er å ikke presentere dine egne meninger som fakta.

 

Jeg syns heller ikke Enzo er den peneste Ferrarien. Der stiller nok California sterkt.

Lenke til kommentar
Synd at Norges dyreste bil også er en av de styggeste :p

Den er jo både dyrere og enda styggere en Enzoen.

 

 

hva skal det bety? Enzoen er da ikke stygg! o.O har du ikke peiling på design eller? Ferrari Enzo er Farraris toppmodell oppkaldt etter Ferrarisjefen selv (Enzo Ferrari). Det er en bil blandet av eksotisk design og en då sportsbil. Det er den råeste Ferrari som er laget, og det er ingen som overgår Enzoen på NOEN måter! om du trekker bort vekt, fart, hk. osv

jeg snakker da om eksteriør... :)

Ha peiling på design? Handler vel ikke om å ha peiling, men om personlige meninger og preferanser, og jeg synes faktisk Enzoen er stygg. Er vel mye på grunn av den merkelige "nesa" og de kjedelige underdimensjonerte lysa. Jeg liker i det hele tatt ikke fronten på bilen. Finnes mange andre mye penere Ferrarier.

Lenke til kommentar
En nyere M5 (2000-20008) har totalt 4 potter bak right?

 

Så en BMW i går med M5 merket, men så veldig lite ut som en M5. Hadde også bare totalt to potter, og noen kjedlige felger osv. Var ikke sånn at den skrek M5 da den kjørte forbi =/

At folk, da spesielt pakkiser (Not offence) klister ///M-klistermerker på bilen er jo ikke akkurat nytt.

Lenke til kommentar
jaja da har jeg vært i gøteborg siden Tirsdag, og har allerede opplevd en god del ekstreme biler. her er en liten liste (er så klart mange fler fine biler i gøteborg bare at jeg ikke gidder liste opp alle. bilparken ser nesten ut som om den er 10 år nyere i gjennomsnitt enn norges..)

 

1. Gul Lamborghini gallardo. denne stod på et kjøpesenter i udevalla ikke langt fra grensen. eieren stod der og lekte deilig og mange stod der og tok bilder av den og satt i den osv.

 

2. Sl55. denne cruiset forbi meg inn mot gøteborg (sikkert oppe i 150 km/t). faktisk norsk registrert.

 

3. Svart Lamborghini gallardo. møtte på denne da vi satt i saktegående kø inn mot gøteborg. kjørte forbi meg i venstrefilen og vi fulgte etter den. fikk tatt bilde med mobilen (kommer senere, lørdag elns) og filmet den med mobilen (du hører ikke at den drar på), kan evt. legge ut denne på youtube om det er noen ønsker om det. lyden på denne var helt fantastisk. kan ikke beskrives.. hele bilen vår ristet nesten når han dro på litt for å følge køen, senere kom vi i en tunell og han fikk plutselig en laaaang luke til neste bil foran seg, aksa helt jævlig og det er merkelig at lamborghini har fått godkjent støynivået..

 

4. så har jeg møtt på en god del andre relativt kule biler her da.. Mustanger, porscher, sl 55`r osv. I stad møtte jeg faktisk på en 360 spyder som dro noe helt jævlig ut av et lyskryss.. fantastisk lyd på den ! :)

 

møtte også på en 5 seter firmabil Dodge Ram SRT-10 i stad. gartnere som ryddet parker osv som brukte den, lasteplanet var fullt av kvister og jord og dritt. på bildene var det logoen til firmaet deres, lignet på en svømmende sædcelle..

 

her er da editen :)

 

må bare nevne at jeg har sett enda flere godbiter de siste dagene og i går så jeg faktisk 2 splitter nye svarte corvetter dro et lite dragrace på den lange sletta forbi inngangen til Liseberg:)

 

Lamborghini Gallardo

f_DSC00009m_ae12250.jpg

 

Bmw M6 Cab

f_DSC00010m_741310b.jpg

 

lite biltreff

f_DSC00011m_49d1116.jpg

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

På tur hjem fra Sørlandet i dag svingte jeg innom ett gatekjøkken, og der stod det jaggu en feit BMW X6 ståendes.. Eieren var utenfor og jeg slo av en prat.. spurte litt om pris og når han kjøpte den.. Kostet vist 1,3 mill og var 3 uker gammel! Kona hadde en BMW 335i cabriolet, så her snakker vi skikkelig kakse :D

 

post-53560-1215470809_thumb.jpg

post-53560-1215470812_thumb.jpg

post-53560-1215470814_thumb.jpg

post-53560-1215470817_thumb.jpg

post-53560-1215470820_thumb.jpg

post-53560-1215470828_thumb.jpg

 

post-53560-1215470824_thumb.jpg

 

Møtte på en trivlig Litauer i Risør :D

Lenke til kommentar
Jasså ja! Var du du som forstyrra pappa med bilprat om X6'n vår slik han kom senere hjem? :mad:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :p

 

hahahaha det er det dummeste jeg har hørt de siste 5 åra! hahaha :rofl: du driver å påstår til meg at faren din var den første i stavanger med X6, men i stavanger har er ikke bokstavene på skiltet KH.. ;) tulling...

 

(NB: glemte å si at han har innrømmet at det var en spøk)

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Jasså ja! Var du du som forstyrra pappa med bilprat om X6'n vår slik han kom senere hjem? :mad:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :p

 

hahahaha det er det dummeste jeg har hørt de siste 5 åra! hahaha :rofl: du driver å påstår til meg at faren din var den første i stavanger med X6, men i stavanger har er ikke bokstavene på skiltet KH.. ;) tulling...

 

(NB: glemte å si at han har innrømmet at det var en spøk)

 

Slike som deg er så morsomme :roll:

Lenke til kommentar
Jasså ja! Var du du som forstyrra pappa med bilprat om X6'n vår slik han kom senere hjem? :mad:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :p

 

hahahaha det er det dummeste jeg har hørt de siste 5 åra! hahaha :rofl: du driver å påstår til meg at faren din var den første i stavanger med X6, men i stavanger har er ikke bokstavene på skiltet KH.. ;) tulling...

 

(NB: glemte å si at han har innrømmet at det var en spøk)

 

Slike som deg er så morsomme :roll:

 

 

ja for slike som deg er så kjedelige så slike som meg må komme inn å spre litt latter! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...