Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Sto en Audi R8 på parkeringsplassen ved jobb i Sandnes i dag tidlig. Fikk meg ikke til å ta bilde siden det er fire bygg som har vinduer inn mot parkeringen. Sjekka reg.nr. og det var en 07-mod., altså "bare" 4,2 L-motoren. Første gang jeg har sett en slik i levende live. Det står en BMW 750Li på den samme parkeringsplassen til vanlig, tipper det er samme eier. Kanskje han har R8 som vinterbil  :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto en Audi R8 på parkeringsplassen ved jobb i Sandnes i dag tidlig. Fikk meg ikke til å ta bilde siden det er fire bygg som har vinduer inn mot parkeringen. Sjekka reg.nr. og det var en 07-mod., altså "bare" 4,2 L-motoren. Første gang jeg har sett en slik i levende live. Det står en BMW 750Li på den samme parkeringsplassen til vanlig, tipper det er samme eier. Kanskje han har R8 som vinterbil :D

Kan ta bilde hos naboen. Han driver privatimport av Audi og selger videre. På et tidspunkt hadde han en R8, S7 (i en helt sinnsykt fin farge), den nye Q7 og 4x Audi A4 stasjonsvogn :-P

Lenke til kommentar

GLA 45 AMG utenfor Ullevål Stadion, en av de med rød trim. Trodde først det var en ricet Civic.

Hihi ja kan se litt "riskoker" ut på avstandt disse a45ene.

 

Det eneste som er dumt med designet til mercedes om dagen er at måten de har festa skjermen til dashbordet ser så utrolig billig ut , det ser ut som en ettertanke..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Tydeligvis noen i nabolaget som har en Cayman GT2 RS.

Ganske sikker på at det var akkurat denne:

11378027_478782125628601_331931613_n.jpg

Det er vel en helt vanlig Cayman S Sport?

 

Har ikke sjekket, men han påstår iallefall det er en GT2 RS selv:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja  :tease:  http://www.trackday.no/garasjen

Porsche Cayman GT2 RS

porsche-race.jpg

Motoreffekt hk: 438 Vekt kg: 1320 0-100 km/t (sek): 4,1 Toppfart km/t: 315 Rundetid Rudskogen: 1.37,8
 

 

 

I forhold til HK, så ser det jo nesten ut som den er bygd om med en 993 GT2 RS motor :S

 

Uansett, merkelig at en bil som hører/har hørt til Rudskogen går i Sandnes. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Greia er den at Cayman GT2 RS ikke finnes fra Porsche så vidt jeg kan se.

Derimot lagde de Cayman S Sport i et opplag på 700 stk, i følge Autosys ser dette ut til å stemme bra med den aktuelle bilen..

Jeg finner at Cayman S Sport kom i et opplag på 700 stk, men ikke at at den hadde bedre ytelse enn en vanlig Cayman S.

 

Kan jo være en Cayman S Sport som har fått twin-turbo, som ofte en GT2 har. 

Lenke til kommentar

 

Greia er den at Cayman GT2 RS ikke finnes fra Porsche så vidt jeg kan se.

Derimot lagde de Cayman S Sport i et opplag på 700 stk, i følge Autosys ser dette ut til å stemme bra med den aktuelle bilen..

Jeg finner at Cayman S Sport kom i et opplag på 700 stk, men ikke at at den hadde bedre ytelse enn en vanlig Cayman S.

 

Kan jo være en Cayman S Sport som har fått twin-turbo, som ofte en GT2 har.

 

Fra Wikipedia om Cayman S Sport:

The power is raised from 295 PS (217 kW) at 6250 rpm to 303 PS (223 kW) at 6250 rpm. The Cayman S Sport is the first Cayman to break 300 bhp from the factory.

 

Det er uansett ingen Cayman GT2 RS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...