Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Catharina er i aff deiligere enn Ingunn, selv om ingen av dem er premiedyr. Sånn tenker jeg når det kommer til jentene :p Så jeg håper med andre ord alltid at den styggeste ryker. aka håper jeg hu gamle trønderkjærringa iført lær, ryker next!

 

Edit: hadde heller ikke gjort meg noe om hu blonde (irriterende) dama som alltid henger med finnmarkingen ryker heller. dæven, hadde ikke overlevd å bo sammens ei sånn.

 

Heier litt på Amin. Aritg fyr

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Catharina er i aff deiligere enn Ingunn, selv om ingen av dem er premiedyr. Sånn tenker jeg når det kommer til jentene :p Så jeg håper med andre ord alltid at den styggeste ryker. aka håper jeg hu gamle trønderkjærringa iført lær, ryker next!

 

Edit: hadde heller ikke gjort meg noe om hu blonde (irriterende) dama som alltid henger med finnmarkingen ryker heller. dæven, hadde ikke overlevd å bo sammens ei sånn.

 

Heier litt på Amin. Aritg fyr

 

Mrn du finner ikkje Katarina irreterende ? omg

Lenke til kommentar
Catharina er i aff deiligere enn Ingunn, selv om ingen av dem er premiedyr. Sånn tenker jeg når det kommer til jentene :p Så jeg håper med andre ord alltid at den styggeste ryker. aka håper jeg hu gamle trønderkjærringa iført lær, ryker next!

 

Edit: hadde heller ikke gjort meg noe om hu blonde (irriterende) dama som alltid henger med finnmarkingen ryker heller. dæven, hadde ikke overlevd å bo sammens ei sånn.

 

Heier litt på Amin. Aritg fyr

 

Mrn du finner ikkje Katarina irreterende ? omg

Jo, så sant som det er sagt. men hu blonde irriterer meg mer.

Lenke til kommentar
Catharina er i aff deiligere enn Ingunn, selv om ingen av dem er premiedyr. Sånn tenker jeg når det kommer til jentene :p Så jeg håper med andre ord alltid at den styggeste ryker. aka håper jeg hu gamle trønderkjærringa iført lær, ryker next!

 

Edit: hadde heller ikke gjort meg noe om hu blonde (irriterende) dama som alltid henger med finnmarkingen ryker heller. dæven, hadde ikke overlevd å bo sammens ei sånn.

 

Heier litt på Amin. Aritg fyr

 

Mrn du finner ikkje Katarina irreterende ? omg

Jo, så sant som det er sagt. men hu blonde irriterer meg mer.

 

Hu blonde? det er to blonde der...:p

Lenke til kommentar

Torkel og Unni må de være de dummeste personene som har deltatt i et reality-konsept. Ihvertfall Torkel. Han ser rett og slett tilbakestående ut. Unni duller og daller med Torkel som om han skulle være 10 år. Se på åssen de snakker til hverandre. "God natt da, gutten min".

 

Amin som herjer. Kommentarer som kommer rett ifra leveren.

Lenke til kommentar

Unni og Torkel prater jo som de er en og samme storbonde: " Lurer på hvem VI skal velge" osv. Er vel kun Unni som har tittelen :p

 

 

Edit: Sykt, så traileren for neste episode nå da siste del av Farmen der de går igjennom ukesoppdrag o.l måtte vike på grunn av at kameraten min som er Man U fan måtte se kamp, ser sykt spennende ut med at det er en som ikke er der ved tvekampen og Hugo sier "Det ble bare sånn".

 

Gleder meg til lørdag.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Helt enig. Amin og Hugo er klare favoritter blant guttene, men hos jentene er det jo ingen som utpeker seg sånn spesielt, er rolige og gjør ikke så mye, bortsett fra Ingunn som har begynt å lage litt liv og røre på Farmen, det er bra. Håper Unni og Torkel ryker så fort som mulig, liker ingen av de. Og spesielt Unni misliker jeg, Torkel snakker jo ikke så mye så han er ikke så mye å irritere seg over, men håper de ryker.

 

Blir spennende å se på fredag hvem Ingunn velger som 2. kjempe, jentene har jo holdt seg veldig nøytrale. A4 bestemoren kunne godt forlatt gården uten noe stor sorg, men hun har sikret seg et lenger opphold pga dampmaskinen, men det tenker vel egentlig ikke Ingunn over tror jeg, hun tenker vel bare at det kommer til å skape litt trøbbel for neste storbonde og ler av det sammen med Amin innpå fjøset på nattestid en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...