Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neppe. Det ville ikke være rettferdig for de som har gått ut før Ingunn

 

Og alt som skjer i sånne serier er rettferdig?

Neppe, men Farmen skal være litt troverdig. Det er ikke store pupper og IQ på 3,2 som gjelder. Går Amin kommer det bare nye deltakere inn eller de fucker opp noe skikkelig over 2 uker.

Lenke til kommentar
Amin på fylla, jaja, var litt morsomt though...tipper han drar hjem fordi at han synes synd på seg selv og de andre klager på det....Jeg likte Amin jeg

Håper virkelig ikke at han drar, det må jo lov å være på fylla.. :p

 

 

Jeg håper heller ikke at Amin drar.. stakkars.. Han er en utrolig ålright kar, og hvis han drar er det isåfall bare fordi han blir psyket ut av de andre deltagerene..

Jeg liker Hugo også jeg.. Håper han eller Amin vinner.. de er verdige vinnere! :w00t:

Lenke til kommentar
CATHARINA snakker om at amin er et irritasjonsmoment.

 

AHHAHHAAHHHAHA

 

Ikke rart Catharina ble slått ned på premiere festen. Noen som veit hvem som slo??? Æsj, de jentene er så utrolig kvalme. Torkel må være den største toffelhelften som finnes?

 

 

Tror det var christian

 

Men som sagt, De sa jo selv at de bare ville ha han ut fordi han var en gutt. Det er på grensen kynisk når man prøver å knekke en person psykisk for å få han ut av konkurransen, men jeg er ikke overrasket. Jentene rotter seg sammen i alle realityserier.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...