Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Så McBestemor :

 

Hun har vært utrolig lite i fokus etter den storkrangelen hun og Hugo hadde i de 2 første episodene, farlig i diskusjoner er hun hvertfall

Lenke til kommentar
Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat?

Lenke til kommentar
Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat?

 

Nei for all del, det er ikke grusomt med bilringer. var bare for og poengtere at hun er lat. latere en Christian

Lenke til kommentar
Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat?

 

 

Haha, ei som ble fornærmet over bilring-kommentaren hvert fall. Wow.

 

 

Uansett, Catarina må get her shit togheter, ho virker jo som om hun rett og slett skulle vært en smule tilbakestående. Først kommer hun med alt det der "Ja jeg tror folk kommer til å frykte meg litt fordi jeg er så frekk i kjeften", så gjør hun alt for å framstå som ei kjerring med bein i nesa. Latterlig spør du meg, spesielt når hun ikke er i stand til å gjøre en dritt på gården. Skjer med å koke undertøy der man koker maten? Stokk dum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...