Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er deler av farmen skuespill eller? Syns det blir for dumt når deltakerne snakker med kamera, og spør hva de skal gjøre siden noen vil ha de vekk fra gården. "Lurer på om vi er nødt til å forlate gården" og andre slike kommentarer. Det er et spill, og tv2 sitt påfunn, og det er jo de nødt til å vite selv også!! Patetisk.

Lenke til kommentar

Selvsagt vet deltakerne at alt som skjer er i regi av tv2, men de har nok fått beskjed om å jatte med. Så sånn sett så kan man vel si at det tidvis er skuespill ja. Men deltakerne får ikke noe beskjed om hva de skal si eller gjøre.

(og så er det greit å merke seg at dette er innspilt på forhånd, så det er masse klipping i sving her. Tenkte for eksempel på hva som hadde skjedd dersom torkel hadde klart å rive han fyren ned fra hesten og fått tak i han. For alt vi vet greide han det, men dette kan selvsagt ikke skje, da det ødelegger hele opplegget, og vil dermed eventuelt bli klippet bort.)

Lenke til kommentar

Fyy faen, jeg begynte å se på først for 2 ganger siden, og må si at jeg haaaaaaaaaaater Hugo. Makan til jævla trønderslaks. "Mindre sjans enn en snøball i helvette!"

 

Må innrømme jeg digger folk som er litt luringer som f.eks Mikkel (Ifjor) Christian, Ingunn osv.

 

Torkel og han fotballtreneren tror jeg kan komme langt, siden de virker ganske sterke, og heller ikke får på seg så mange fiender som Amin og Hugo.

Lenke til kommentar

Tror nok mange undervurderer Torkel i en tvekamp. Gutten er sterkere enn han ser ut som. Fikk på skole med han hele vgs. så blir ikke overraska om han overrasker en del en tvekamp ut i programmet. Var ganske typisk Torkel at han skulle "jekke ned Hugo" ved å sørge for at mor ga han en jobb han kom til å hate. Torkel er egentlig en utspekulert jævel, håper vi får se litt av det i programmet.

Lenke til kommentar
Nå begynner det å bli noen skikkelig spennende og interessante personer på Farmen. Hugo, Ingunn og Amin er alle store favoritter hos meg nå :D Tøft av Ingunn å innrømme at hun hadde sabotert oppdraget. Og Amin sin reaksjon står det respekt av, virkelig. Liker han bare bedre og bedre.

Hvordan tok Amin det? Så dessverre ikke Farmen i dag :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...