Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, enten har tv2 sensurert bort en hel del, eller så overreagerer enkelte noe voldsomt. Skulle tro de ikke hadde sett en full person før.

De har nok sensurert 90%. Det gjør de jo alltid. Så klipper de sammen så det blir "saftig". Amin hadde jo snakket stygt om/til mange, og jeg fikk ikke med meg noe av det.. Ergo: klipt vekk?

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig å se dagens episode. Var synd at Amin forlot gården, men på en annen måte forstår jeg hvorfor med tanke på hvordan resten av gruppen (store deler av gruppen) bare slengte negativt dritt til han. Blir spennende med en ny uke med Hugo som storbonde, tror han kommer til å gjøre det bra og de som sa at han kom til å gjøre det like dårlig som første uken tror jeg kommer til å få seg en skikkelig overraskelse for Huga har virkelig endret seg til det bedre etter første uken...

 

Hugo er en verdig vinner av Farmen 2008!

Lenke til kommentar
Akkurat ferdig å se dagens episode. Var synd at Amin forlot gården, men på en annen måte forstår jeg hvorfor med tanke på hvordan resten av gruppen (store deler av gruppen) bare slengte negativt dritt til han. Blir spennende med en ny uke med Hugo som storbonde, tror han kommer til å gjøre det bra og de som sa at han kom til å gjøre det like dårlig som første uken tror jeg kommer til å få seg en skikkelig overraskelse for Huga har virkelig endret seg til det bedre etter første uken...

 

Hugo er en verdig vinner av Farmen 2008!

 

Kunne ikke sagt meg enigere, Hugo er like verdig vinner som det Mikkel var ^^,

Lenke til kommentar

Farmen-seere raser: - Legg ned programmet - OH MY GOD sier jeg bare.

 

.....Vettskremte

 

Bestefar Arnold Kalsås fra Indre Arna har sett de to siste Farmen-programmene sammen med barnebarn på åtte og ti år.

 

- Programinnholdet har vært så sterkt at mine barnebarn helt uforvarende har blitt helt vettskremte. Amins alkoholbruk, fyll samt groteske bilder fra griseslakt hører ikke hjemme i en sendetid og et program som dette. Legg ned hele programmet, sier Kalsås til VG Nett.

 

Herregud? Når man ser på Farmen, veit om konseptet, så burde man vite at det var sånn man fikk mat før i verden. Det bør bestefar vite også!

 

Se f.eks på TV3s nye program: sykehuset, der de spretter opp buken på mennesker, ser rett hjem på en fødende kvinne, og får være med på akuttmottaket der de tar imot skadeskutte pasienter. Greit nok, er mer virkelig enn Farmen, men det er mer gørr og blod en på Farmen, og passer dårligere inn på TV 20.00 en mandagskveld.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Farmen-seere raser: - Legg ned programmet - OH MY GOD sier jeg bare.

 

LOL! Face reality, dyr har blitt slaktet siden tidenes morgen, det er da ikke noe sjokkerende med det. Det har også blitt slaktet i samtlige tidligere runder av Farmen, så det der blir rett og slett bare for dumt. Det er mer blod i en gjennomsnittlig nyhetssending midt på dagen enn det var i denne episoden.

Uff, flau på hans vegne, at han i det hele tatt er så dum at han går ut offentlig med en sånn kommentar.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Missa starten på episoden, hvorfor trakk Amin seg? fordi han blei drita ? What happened lzm

 

Han har ikke trukket seg

 

 

Edit:jo...faen han stakk...helvette.

 

Det der er så dårlig gjort av de andre fittene...faen for noen kjerringer!!!!

 

Kvinnfolk er seg selv lik, dessverre!

 

Synd at Amin gikk, han å Hugo er\var verdige vinnere.

 

Håpen Hugo vinner, men har en litt stygg forutanelse om at det blir en jenteseier i år..

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater de tre jentene der, spesielt Catharina! Jeg håpet at Amin skulle vinne farmen fra første stund, men så psyker de ut ham på den måten :( Amin virker jo som en kjempegrei kar! Får værtfall håpe Hugo vinner nå da. Til H... med Catharina og gjengen!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...