Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, jeg H-A-T-E-R den jævla trekløverjentegjengen. Mer irriterende kvinnfolk skal man leite lenge etter. Synes de to siste farmen episodene bare har bydd på skuffelser.. Ingunn reiste og Amin reiste.. jaja..

 

 

HUGO 4 THE WIIIIIIIIN. Eneste verdige vinneren igjen der nå. Selvom jeg holder en knapp på Geir ove også.

Endret av WhoWantWhat
Lenke til kommentar

Artig lesning på diverse forum rundtom nå! Bl.a VGD. Er flere enn oss diskusjon.no brukere som misliker enkelte på farmen for å si det sånn... Egentlig så håper jeg de leser (noe de sikkert gjør) og føler seg skamfulle og flaue.

 

disse reality programmene (farmen og robinson som jeg har sett) syntes jeg forsterker mitt intrykk om at mange jenter tror de er så "deilige" og prinsseser som ikke tåler litt kritikk eller motgang. Ingen ekte mannfolk som tiltrekkes av sånne Skralle kjærringer. jukky!

Lenke til kommentar

Først tilgir Amin Ingunn for å ha sabotert hele ukesoppdraget hans.

Så blir han sjenket med brennevin etter å ha jobbet hardt med lite mat i flere uker (ikke rart han blir full), sier noen dumme ting og blir totalt fryst ut..

Om ikke det skulle være nok ser det ut som han tilgir alle for dette også, takker for seg og sier "dere er en bra gjeng, no hard feelings osv osv.."

Ingen tvil om at mannen går ut med hevet hode ihvertfall.

Lenke til kommentar
Først tilgir Amin Ingunn for å ha sabotert hele ukesoppdraget hans.

Så blir han sjenket med brennevin etter å ha jobbet hardt med lite mat i flere uker (ikke rart han blir full), sier noen dumme ting og blir totalt fryst ut..

Om ikke det skulle være nok ser det ut som han tilgir alle for dette også, takker for seg og sier "dere er en bra gjeng, no hard feelings osv osv.."

Ingen tvil om at mannen går ut med hevet hode ihvertfall.

 

 

Helt enig, veldig modent og voksent gjort til tross for sin unge alder på 20.

Lenke til kommentar
Var det ikke Amin som syns det avr så lite delikat og skuffe kumøkk før han skulle melke kua?

Da lo jeg godt ^^ tåler ikke skyve kudritt to meter framfor seg en gang...

Poenget hans var vel at han syntes det var lite renslig å første skuffe dritt, for så å måtte melke på jura for så å drikke/spise det rett etterpå. Det forstår jeg godt, han er jo en 2. generasjons innvandrer.

Lenke til kommentar

Chatarina plager meg med oppførselen sin, hun er rett og slett en motbydelig person. Setter pengene på at hun blir førstekjempe i onsdagens episode. Hugo bråstartet sesongen som en skikkelig mannnssjåvinist, men han seiler opp som den verdigste kandidaten nå. Han jobber, samtidig som han framstår som real og uten intrigemakeri.

Lenke til kommentar
Chatarina plager meg med oppførselen sin, hun er rett og slett en motbydelig person. Setter pengene på at hun blir førstekjempe i onsdagens episode. Hugo bråstartet sesongen som en skikkelig mannnssjåvinist, men han seiler opp som den verdigste kandidaten nå. Han jobber, samtidig som han framstår som real og uten intrigemakeri.

 

Helt enig! Blir kvalm av å høre på Katharina når hun snakker på den måten. Håper hun ryker ut så fort som mulig.

I starten likte heller ikke jeg Hugo, men nå har han virkelig skjerpet seg. Heia hugo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...