Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Nå begynner det å bli noen skikkelig spennende og interessante personer på Farmen. Hugo, Ingunn og Amin er alle store favoritter hos meg nå :D Tøft av Ingunn å innrømme at hun hadde sabotert oppdraget. Og Amin sin reaksjon står det respekt av, virkelig. Liker han bare bedre og bedre.

Hvordan tok Amin det? Så dessverre ikke Farmen i dag :(.

 

Skuffende at Amin tok det på en pen måte. Hadde håpt på en skikkelig utblåsning. Vi sitter vel alle og håper på mest mulig krangling og konflikter. Det er først da det blir skikkelig underholdning :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han bare flirte av det og sa at han syns hun var tøff som turte å innrømme det. Hun prata om å trekke seg på grunn av det, og at hun ville si det til alle, men han ville ikke at hun skulle gjøre det.

Så sa han at han ikke så noen grunn til å bli sur, fordi det ikke forandra noe uansett.

Sikkert skuffende for de som håper på intriger hele tiden, men syns det var en fin variasjon at det for en gangs skyld ikke endte i noen stor sak.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hugo er årets fargeklatt på Farmen og bidrar vel til høye seertall.

 

Men jeg har mistanke om at Hugo har fått instrukser av Tv2 til å spille så overlegen og selvsikker. Det kan ikke være ekte vare :!:

 

Uansett, jeg er glad vi har med Hugo videre i Farmen. Selv om det var litt trist at Christian røk ut....også en fargeklatt.

Endret av Bond007
Lenke til kommentar
Har du hørt det eller er det noe du tror, er ikke innteresert i navn.

eg har trukke parallellar og eg er 99 % sikkar :):devil:

 

Eg veit kven som vinn farmen :D:D:D eller eg har ein sterk mistanke, det vil seie eg er 99 % sikkar.

viss noken vil vete send PM :)

 

Fikk du mistanken pga noe som ble skrevet på nettavisene idag??

mhm :whistle::devil:

Lenke til kommentar

tja

Jeg tror Catharina(late) er en mulig kandidat som førstekjempe. Men håper og tror på Ingunn. Synes hun er bra falsk og det har Unni gjennomskuet.

Helt opplagt at hun velger en dame;

1) Det er gått ut tre menn og de trenger noen med fysikk for å klare ukesoppdragene

2) Velger hun Geiro, Hugo eller Amin velger jo de Torkel som andrekjempe og det vet Unni.

Hun velger ikke Silje. Silje er jo en venninne av Unni og dessuten nyttig å ha på gården.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...